Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@07:48:31 GMT

خودسوزی جوان تونسی مقابل وزارت‌کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۴۹۲۹

یک جوان تونسی در خیابان «الحبیب بورقیبه» واقع در مرکز پایتخت این کشور، اقدام به خودسوزی کرد و همزمان فعالان، تجمع اعتراض‌آمیزی در خیابان بورقیبه به راه انداختند و خواستار آزادی «یاسین العیاری» نماینده سابق پارلمان تونس شدند. ناطقان: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در صفحات شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی از خودسوزی یک جوان تونسی در مقابل ساختمان وزارت کشور در مرکز خیابان «الحبیب بورقیبه» منتشر شده که برخی منابع اعلام کردند که این جوان به نزدیکترین بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات تونسی تاکنون درخصوص دلایل این حادثه واکنشی نشان نداده‌اند.

این واقعه یادآور خودسوزی محمد البوعزیزی فروشنده دوره گردی است که به انقلاب تونس منجر شد.

از سوی دیگر، اعضای جنبش أمل و عمل (به ریاست یاسین العیاری) و شماری از فعالان، تجمع اعتراض‌آمیزی در خیابان بورقیبه به راه انداختند و خواستار آزادی العیاری شدند که از دو ماه پیش به اتهام «اهانت به ارتش تونس» بازداشت شده است.

تونس شاهد اقدامات استثنایی اتخاذ شده توسط قیس سعید، رئیس جمهوری این کشور در ۲۵ ژوئیه، انحلال پارلمان، برکناری نخست وزیر و نظارت مستقیم بر قدرت اجرایی و دادستانی کل است. منبع: ایسنا برچسب ها: خودسوزی ، جوان تونسی ، مقابل وزارت کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خودسوزی جوان تونسی مقابل وزارت کشور جوان تونسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. جواد نکونام، سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901815

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • چالش حل یک معما در خیابان + فیلم
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد