Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جلالی مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به شبهات بهداشتی قبور متوفیان کرونایی، اظهار کرد: گرچه به هنگام دفن، مواد ضدعفونی برای میکروب زدایی استفاده می‌شود، ولی با گذشت یک سال، هیچ عفونتی در خاک باقی نمانده و امکان دفن متوفیان عادی در طبقه اول قبور مذکور فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با بیان اینکه به هنگام دفن اموات کرونایی، هزینه دو قبر از بستگان آنان گرفته شده است، افزود: بستگان متوفیان یاد شده برای تدفین اموات خود، فقط مابه التفاوت قیمت قبور را پرداخت خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه این مقررات شامل بلوک ۶۵ مزارستان وادی رحمت تبریز نمی‌شود، اضافه کرد: در بلوک مذکور فقط هزینه یک قبر اخذ شده و برای خرید طبقه اول، قیمت طبقه اول محاسبه خواهد شد.

جلالی گفت: با توجه به اینکه متوفیان کرونایی در عمق دو متری تدفین می‌شوند، طبقه اول قبور فقط برای دفن متوفیان عادی امکان پذیر است.

او با بیان اینکه تعداد متوفیان کرونایی همچنان در حال افزایش است از شهروندان خواست ضمن رعایت ضوابط بهداشتی حتی برای تدفین متوفیان عادی نیز فقط ۱۵ نفر از بستگان درجه یک در مراسم تشییع حضور یابند.

 جلالی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان بهداشت، از هر ۱۲۰ نفر حاضر در تجمعات وادی رحمت، ۳۰ نفر مبتلا به کرونا بودند، گفت: افراد مسن، کودکان و افراد با بیماری‌های زمینه‌ای از حضور در آرامستان‌های تبریز خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متوفیان کرونایی وادی رحمت تبریز طبقه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله