Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهرواره اوج در راستای فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در خصوص راه‌اندازی مسجدمحور نهضت مواسات همزمان با سراسر کشور در ماه محرم  با محوریت  مساجد و به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی اجرایی شده است.

وی بیان داشت: دراین طرح در ۳۰۰ محله ی استان به ۵۰۰ مشکل اساسی مردم  اعم از کارآفرینی زنان بدسرپرست، خدمات درمانی، بسته معیشتی، اهدا تب لت به دانش آموزان نیازمند، نذر قربانی، اطعام غدیر و حل کردن اختلافات قبیله ای رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی اظهار داشت: محور این برنامه خدمت‌رسانی به مردم است و تمامی مساجد و ائمه جماعت و بنیاد تلاش می‌کنند تا با ساماندهی و آموزش و ارتقای فرآیند مواسات در این مهرواره وارد شده و همه ظرفیت‌ها را به میدان آورند.

ولایی برحق گفت: مرکز نیکوکاری تبلیغات اسلامی استان در پنج ماهه ی اول سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیارد و ۴۰۰ صد میلیون تومان در ظرفیت های مختلف مواسات و همدلی ارائه خدمات داشته است.

وی پویش مهرواره اوج را در امتداد محله همدل خواند و بیان داشت: ائمه جماعات و محله مساجد استان البرز در کنار مساجد دیگر کشور در پویش سراسری  «مهرواره اوج» به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور دوباره ی خدمت رسانی در دوران شیوع کرونا، با محوریت مساجد لبیک گفتند.

ولایی برحق خاطرنشان کرد: استان البرز در مشارکت در این پویش کشوری تا کنون رتبه اول را  دارا شده است .

ائمه جماعات و امامان محله و هیئات و پایگاههای بسیج برای پیوستن به پویش سراسری مهرواره اوج  تا ۲۳ آبان ۱۴۰۰ می توانند اقدام کنند.

برچسب‌ها مسجد همدلی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد همدلی سازمان تبلیغات اسلامی مسجد همدلی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز مهرواره اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره