Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد روز یکشنبه در حاشیه آیین رزمایش مواسات نذر شهید حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسته های توزیع شده برای بیماران آسیب دیده از ویروس کرونا بوده، که ارزش هربسته آن  چهار میلیون ریال است.

وی با اشاره به سخنرانی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد طرح مواسات افزود: از ابتدای سال تاکنون این سومین رزمایش مواسات در خصوص بیماران کرونایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فهرست افراد مبتلا به ویروس کرونا توسط علوم پزشکی استان در اختیار سپاه جواد الائمه (ع) قرار می گیرد و اسامی افراد نیازمند پس از شناسایی در اختیار کمیته امداد  امام خمینی (ره) برای بهره مندی از بسته های معیشتی قرار می گیرد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در این آیین اظهار داشت: فرهنگ رزمایش و مواسات در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب  در کشور انجام شد که در دنیا بی نظیر بوده است.

حجت الاسلام رضا نوری با بیان اینکه رزمایش مواسات  روح کمک را در جامعه احیا کرد گفت:  اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه جواد الائمه و آستان قدس رضوی در طرح رزمایش مواسات بسیار فعال بوده اند.

وی در ادامه به نقش مساجد در این امر اشاره کرد و گفت: از زمان های گذشته مساجد علاوه بر محل عبادت، محلی برای امور سیاسی و قضایی بوده است و کمک های مردمی نیز چه در زمان انقلاب و چه در حال حاضر در مساجد جمع آوری می شده و می شود.

وی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: مساجد محور باشید در این رابطه نقش مساجد باید هر روزه پررنگ شود و نگاه مردم هم در حفظ نظام با محوریت مساجد باشد.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم در وضعیت قرمز و شهرستان های مانه و سملقان و  رازوجرگلان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی بجنورد ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی رزمايش رزمایش مواسات خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی