Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  تاکنون ۴۶ شرکت فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای این استان ثبت‌نام کرده‌ و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همچنین ۵۰۸ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان به آدرس http://urmia.techmart.ir ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت‌نام کنند زیرا هر محصولی که در این سامانه ثبت شود، در همه کشور قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

انصاری اظهار داشت: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

وی بیان کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است و در حقیقت پیدا کردن، شناختن نواقص و نیازمندی‌های چرخه تولید، سرمایه و فروش عمده‌ترین کاری است که برعهده کارگزار فن‌بازار قرار دارد.

وی ادامه داد: سایت جدیدی نیز با لینک http://www.tavaniran.ir و با هدف اعلام مشخصات فنی و نیازمندی‌های واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده است و شرکت‌ها می‌توانند در این سایت ثبت‌ نام کرده و مشخصات فنی و توان تولیدی خود را بارگذاری کنند.

سایت «فن بازار» به عنوان زیرساخت اطلاعاتی فن‌بازار استانی با حمایت پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد و به عنوان حلقه واسط شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاران مطرح است.

فن‌بازار یک سیستم جامع انتقال فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری است که به صورت نظام‌مند فرآیند انتقال فناوری را تسهیل می‌کند.

فن‌بازار در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی فعالیت می‌کند و پارک علم و فناوری این استان در نخستین قدم بخش مجازی را راه‌اندازی کرده است.

برچسب‌ها دانش بنیان آذربایجان غربی فناوری نانو ایرنا ارومیه پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانش بنیان آذربایجان غربی فناوری نانو دانش بنیان آذربایجان غربی فناوری نانو ایرنا ارومیه پارک علم و فناوری فن بازار منطقه ای راه اندازی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟