Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در روستای خراشاد بیرجند خبر داد و اظهار داشت: بانک‌ امانات پزشکی با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین کالاهای پزشکی راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مصادیق کار خیر و تحقق اصول عالیه هلال‌احمر، ایجاد مراکز خدمات‌رسان است لذا باید تلاش کنیم زمینه ورود داوطلبان و خیرین را به این عرصه فراهم و هموار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند با اشاره به راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی خانه هلال روستای خراشاد بیرجند، خاطرنشان کرد: این مرکز با ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسیده است.

ذاکریان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳کپسول اکسیژن با مانومتر، یک عدد ویلچر، یک عدد تشک مواج و یک جفت عصا در این بانک موجود است، افزود: بیماران و اهالی روستا می‌توانند در صورت نیاز به صورت امانی و کاملا رایگان از این تجهیزات استفاده کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی هلال احمر بیرجند بانک امانات کپسول اکسیژن ذاکریان خانه هلال روستای خراشاد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود