Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:25:21 GMT

۶۵ تیم کار واکسیناسیون کرونا در همدان را بر عهده دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۶۳۴۷

۶۵ تیم کار واکسیناسیون کرونا در همدان را بر عهده دارند

دکتر محمد خیراندیش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پایگاه های تزریق واکسن از ساعت هفت و نیم صبح به مدت ۱۲ ساعت فعال است اظهار داشت: ۷۱۲ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در استان همدان تزریق شده که سهم شهرستان از این رقم ۳۱۲ هزار دُز است.

وی با بیان اینکه روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا هفت هزار دُز واکسن در شهرستان همدان تزریق می شود اضافه کرد:  ۲۰۰ هزار نفر دُز نخست و ۱۱۲ هزار نفر دُز دوم واکسن کرونا را در این شهرستان تزریق کردند که معادل ۴۳ درصد واجدین شرایط در دُز نخست و ۲۴ درصد در دُز دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان افزود: به منظور کاهش بار مراجعات به پایگاه های واکسیناسیون، ۲ پایگاه تجمیعی تزریق واکسن به زودی در شهرستان همدان راه اندازی می شود که شامل یک پایگاه در سایت اداری هلال احمر واقع در شهرک شهید مدنی و یک پایگاه برای دانشجویان در دانشگاه بوعلی سینا است.

خیراندیش افزود: بهترین واکسن در دسترس ترین واکسن برای تزریق است بنابراین نمی توان واکسن خاصی را برای عموم مردم تجویز کرد هر چند در تزریق واکسن داشتن بیماری زمینه ای وضعیت سیستم ایمنی بدن باید مد نظر قرار گیرد.

شهرستان همدان دارای ۳۶ مرکز بهداشتی و درمانی، ۲۴ پایگاه بهداشتی، ۵۱ خانه بهداشت روستایی، هفت مرکز غربالگری کرونا، چهار مرکز واکسیناسیون کرونا و ۱۲ آزمایشگاه است.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۲ شهرستان فامنین و تویسرکان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان مابقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا واکسن کرونا شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها