Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران بر اثر ابتلاء به کرونا در گذشت.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر، قاضی باسابقه و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران، دارفانی را وداع گفت. این قاضی باسابقه و خوشنام دادگستری، به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا مدتی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آن مرحوم از مبارزان دوران رژیم ستمشاهی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت گسترش عدالت و دفاع از حقوق مردم ردای قضاوت بر تن کرد و در طول سال‌ها حضور در دستگاه قضا و مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت، همواره در مسیر انقلاب ثابت قدم بود. قاضی زرگر در آبان ماه سال گذشته جانشین حجت‌الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی در سمت ریاست دادگاه انقلاب اسلامی تهران شده بود. وی همچنین ریاست شعبه ۳۶ تجدیدنظر دادگاه انقلاب تهران و شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفاسد اقتصادی را برعهده داشت. قاضی زرگر در دوران طولانی حضور در منصب خطیر قضاوت، پرونده‌های مهمی را مورد رسیدگی و صدور رأی قرار داد. قاضی زرگر در ۲۰ اردیبهشت سال ۵۸ با حکم حضرت امام خمینی (ره)، حاکم شرع در زمینه مبارزه با مواد مخدر تهران شد و در سال ۶۰ به سرپرستی دادسرای مبارزه با مواد مخدر تهران منصوب گشت. این قاضی باسابقه طی سال‌های ۷۰ تا ۷۲ جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کل کشور نیز بود. قاضی زرگر همچنین از سال ۷۳ تا ۹۷ دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برعهده داشت و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای وی در این سمت، تلاش برای تصویب قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر بود. قاطعیت، شجاعت و تسلط بر امر قضا از صفات بارز این قاضی برجسته بود. انتهای پیام/ منبع: میزان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس دادگاه انقلاب ویروس کرونا امر به معروف و نهی از منکر دادگاه انقلاب اسلامی تهران قاضی زرگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های آوج در مسیر توسعه

زرگر فرماندار آوج گفت: اتکای به بودجه‌های دولتی و تصدی گری دولت به این حوزه آسیب زده است. در آوج هم همچنان تصدی گری دولت وجود دارد و لازم است که دولت بخش خصوصی را وارد امر کند.

زرگر افزود: طرح‌های گردشگری شهر آوج به همت شهرداری انجام شده است و ۳۷ هکتار لازم است که به بخش خصوصی واگذار شود.

زرگر گفت: لازم است اداره راه و شهرسازی در نحوه واگذاری‌ها اهتمام بیشتری صورت بدهد و اداره میراث فرهنگی هم سازوکار مناسب را در اجرا کند. امیدواریم با تغییر و تحولاتی که صورت گرفته اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام شود.

زرگر اضافه کرد: میراث فرهنگی طرحی آماده کرده که در حال نهایی شدن است و پتانسیل جذب گردشگر را دارد.

زرگر گفت: در آبگرم مشکل حقوقی و قانونی مانع توسعه است. در حال حاضر فقط یک واحد آبدرمانی فعال است. مشکل ما مجتمع الماس غرب است که پروژه ۲۰ الی ۳۰ درصد پیشرفت داشته، اما باتوجه به مشکل قانونی در راستای مالکیت آب‌ها راکد مانده است. باتوجه به اینکه مالک آب دولت است و جزو انفال محسوب می‌شود باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

داداشی شهردار آوج هم گفت: در این زمینه جلسات متعددی با اداره راه و شهرسازی برگزار شده است. املاک مذکور در تملک این اداره است و برای ورود بخش خصوصی باید کارسازی شود.

داداشی گفت: نحوه واگذاری توسط اداره راه و شهرسازی مناسب نیست و بنابراین سرمایه گذار بخش خصوصی ورود نمی‌کند.

داداشی اظهار کرد: خارج شدن آوج از عنوان توسعه نیافته در گرو اینست که باید مجوز‌ها به خود شهرستان واگذار شود. بهترین راهکار اینست که تملک زمین‌ها به شهرداری واگذار شود. در ورودی شهر آوج گردنه حادثه ساز وجود دارد که اقداماتی در زمینه رفع نواقص آن صورت گرفته است. در بحث میادین هم میدان اصلی از هفته آینده کلید می‌خورد. اصلاح بلوار اصلی شهر بود که آن هم با ۳۰ درصد پیشرفت روبروست.

آوج متشکل از دو بخش آبگرم و آوج به مرکزیت آوج با بیش از ۴۳ هزار جمعیت که ۷۰ درصد آن در روستا‌ها ساکن هستند، شهرستانی در جنوب غربی استان قزوین واقع است.

آوج در ردیف شهرستان‌های محروم و کم‌تر توسعه یافته کشور قرار دارد، اما از ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی برخوردار است، اگر به ظرفیت‌های اوج بیشتر توجه شود ومورد عنایت مسئولان قرارگیرد قبول داربه منطقه‌ای کاملاً توسعه یافته تبدیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد