Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس محمد باقر نجفی‌نژاد ظهر امروز در همایش «خانوادگی سبک زندگی با موضوع مهدویت، هدایت سیاسی و فضای مجازی ویژه کارکنان هنگ مرزی اترک» با بیان اینکه تحقق سبک زندگی اسلامی یکی از ضرورت‌های اساسی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: برای تحقق سبک زندگی اسلامی توجه جدی اندیشمندان مسلمان به این موضوع  و راه‌های اجرا آن در فرد و اجتماع نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تحقق سبک زندگی اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی یک ضرورت اساسی به شمار می‌رود.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان و مرزبان درجه یک خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم برای رسیدن به این امر مهم توجه به مبادی و مبانی سبک زندگی اسلامی بوده زیرا سبک زندگی اسلامی تنها با تحقق این مبانی اجرا شده و دوام پیدا خواهد کرد.


همایش «خانوادگی سبک زندگی با موضوع مهدویت، هدایت سیاسی و فضای مجازی ویژه کارکنان هنگ مرزی اترک»

وی ادامه دهد: حوزه سایبری قدرت پنجم در دنیا بوده و اگر مردم یک‌جامعه از سواد رسانه‌ای کافی برخوردار نباشند قطعا در فضای سنگین رسانه‌ای جهان نمی‌توانند مسائل و وقایع را به درستی تعبیر و تفسیر کنند.

نجفی‌نژاد گفت: امروزه متاسفانه استفاده از فضای مجازی در بین مردم بدون سواد رسانه‌ای گسترش یافته و اگر آموزش‌های لازم در این‌حوزه داده نشود ما شاهد آسیب‌ها و مشکلاتی در حوزه خواهیم بود.

وی ادامه دهد: برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای می‌تواند در کاهش آسیب‌ها در این حوزه بسیار تاثیرگذار باشد.


فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان در همایش «خانوادگی سبک زندگی با موضوع مهدویت، هدایت سیاسی و فضای مجازی ویژه کارکنان هنگ مرزی اترک»

 

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی سبک زندگی آموزش سواد رسانه ای بدون سواد رسانه ای همایش خانوادگی کارکنان هنگ مرزی اترک هنگ مرزی اترک فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان سبک زندگی اسلامی هنگ مرزی اترک فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی پلیس امنیت اقتصادی در فضای مجازی گفت:‌ این اقدامات با هدف مبارزه با  قاچاق  وجرائم اقتصادی انجام شده و در جریان طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی‌جویی جرائم اقتصادی ، کالای قاچاق و جرائم گمرکی  انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور این بخش مربوط به کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی بوده است، گفت: در این مدت با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال ۳۰۶ تارنمای فعال در حوزه اقتصادی و اقدامات مربوط به امور گمرکی رصد شدند که از این تعداد تخلف ۱۲۸ تارنما در حوزه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم گمرکی محرز و این تارنماها مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال پیرامون پدیده قاچاق گفت: این صفحات اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره‌ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق کرده بودند که از فعالیت این‌ها نیز جلوگیری شد.

به گفته رحیمی در یک ماه اخیر گذشته ۷۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به اخلال در بازار ارز،  قمار و پولشویی، فروش داروهای غیر مجاز کرده بودند، نیز مورد شناسایی قرار گرفته و از فعالیت آنها هم جلوگیری شد. همچنین به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری شش نفر از مدیران صرافی‌های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می شود، گفت: به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری ۲۴ پرونده قضایی برای  گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمین  فعال در حوزه قاچاق و جرائم اقتصادی نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟