Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:42:17 GMT

افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره آهن

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۷۶۰۲

افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره آهن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ‌آهن از ابتدای فروردین تا پایان مرداد ۱۴۰۰، نزدیک به ۲۱ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۲۹۰ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۹۹ که حدود ۲۰ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۳۱۸ تن بود، رشد بیش از ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنج ماه نخست امسال، شرکت‌های بزرگ ۶ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۶۶۲ تن کنسانتره به شرکت‌ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۹ (هفت میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۶۴ تن)، حدود هشت درصد کاهش نشان می‌دهد.

میزان تولید کنسانتره آهن در ماه مرداد، چهار میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶۶ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (چهار میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۵۸ تن)، چهار درصد کاهش یافت.

افزایش یک درصدی تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی

شرکت‌های بزرگ از ابتدای فروردین تا پایان مرداد ۵۴۳ هزار و ۸۱۹ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه پارسال (۵۳۷ هزار و ۶۹۷ تن)، یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

ارسال سنگ‌آهن دانه‌بندی نیز با ۴۹ درصد افزایش از ۷۷۹ هزار و ۶۰۰ تن در پنج ماهه سال ۹۹ به یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۰۲ تن در پنج ماه امسال افزایش یافت.

میزان تولید و ارسال سنگ آهن دانه‌بندی در مرداد ماه ۱۴۰۰ نیز به ترتیب ۱۶۵ هزار و ۶۲۱ تن و ۲۲۵ هزار و ۶۰۶ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه پارسال (۱۳۵ هزار و ۱۰۴ تن تولید و ۱۳۱ هزار و ۸۹۵ ارسال دانه‌بندی)، به ترتیب حاکی از افزایش ۲۳ و ۷۱ درصدی است

کد خبر 5302899

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمیدرو کنسانتره فولاد قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی وزارت نفت اقتصاد چین قیمت سکه بهار آزادی قیمت جهانی طلا اقتصاد آمریکا اقتصاد روسیه سید جواد ساداتی نژاد صادرات غیرنفتی قیمت طلا قیمت یورو نرخ ارز قیمت گذاری دستوری سنگ آهن دانه بندی رقم مدت مشابه سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر