Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: تا پایان ماه صفر ۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع طرح شهید سلیمانی اظهارکرد:  طرح شهید سلیمانی برای بیماریابی و ثببیت بیماران کرونایی از نیمه دوم سال 99 با تشکیل تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اشکالاتی مانند عدم انسجام بین دستگاه ها در روند اجرای این طرح وجود داشت که با اجرای مرحله دوم موانع برطرف شد.

سردار ملک شاهکویی گفت: تشکیل شورای دفاع زیستی محله محور با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج، خانه های بهداشت، بهورزان، شورا، دهیار، روحانی و هیئت امنا محله در قالب یک قرارگاه از جمله اقدامات اجرای مرحله دوم این طرح بود.

وی تصریح کرد: ماموریت این شورا کمک به مراکز درمانی جهت انجام واکسیناسون، اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی،  بیمار یابی و کمک مومنانه بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: سپاه و بسیج فرزند انقلاب هستند و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از دل مردم ایجاد شدند و هرجایی که مردم به سپاه و بسیج نیاز داشته باشند ما در کنار آنها خواهیم بود.

وی گفت: سپاه و بسیج در طول 19 ماه گذشته همواره در مبارزه با این ویروس قدم های بزرگی را برداشت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: در ابتدای اسفند ۹۸ که کشور با کمبود مواجه بود۷۳۰ کارگاه تولید ماسک و گان برپا کردیم و همچنین طی این مدت حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک تولید و توزیع شد.

سردار ملک شاهکویی گفت: توزیع ۳۲۰ میلیون تومان کارت هدیه، ۴۲۰ سری جهیزیه، توزیع ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر، توزیع ۲۴ هزار دست پوشاک و آزادسازی و ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از جمله اقدامات سپاه در طول شیوع کرونا بوده است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه تا پایان ماه صفر ۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع خواهد شد گفت: از دیگر اقدامات در طرح شهید سلیمانی کمک در بخش حوزه درمان و استقرار بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه با ۸۷۱ تیم مراقبتی، ۵۵۲ تیم نظارتی و ۵۵۸ تیم نظارتی است.

وی همچنین گفت: ۸۰ هزار نفر نیرو با مهارت بهداشتی و درمانی در اجرای این طرح با ما همکاری داشتند.

وی در پایان گفت: در سایر کشورها نیز از طرح شهید سلیمانی الگو برداری کرده اند تا در کنار واکسیناسیون ذنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می‌شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه‌های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می‌یابد.

رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می‌رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاه‌های منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان