Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن موحدی فرد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: جلسه اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با حضور مسئولین وزارتی، مدیر کل، معاونین پرورشی و فرهنگی، روسا و کارشناسان اداره امور تربیتی استان‌های سراسر کشور، در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تعداد آثار ارسال شده به جشنواره را ۳۲۰ اثر عنوان کرد و افزود: از بین آثار ارسال شده شرکت کنندگان، تعداد ۴۳ نفر در مرحله اول داوری در دبیرخانه تفکر در استان یزد امتیاز لازم را کسب کردند که از این تعداد ۲۰ نفر در مرحله نهایی داوری به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

موحدی فرد اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره ارتقای کیفی و مطلوب شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر است که با این رویکرد جشنواره، می‌توان به نتایج مطلوب رسید.

شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش هم با قدردانی از همه عوامل اجرایی جشنواره در استان یزد که در دو سال متوالی راهبری و مسئولیت ششمین و هفتمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را بر عهده داشتند، از مساعدت و پیگیری‌های تمامی روسای ادارات و کارشناسان در ارسال آثار تشکر کرد.

او افزود: مهمترین نکته در درس تفکر روش تدریس است که اگر بتوانیم تمام تمرکز خود را روی روش تدریس و ابزار‌های مناسب در ارائه تدریس بگذاریم می‌توان به نتیجه مطلوب کیفی رسید.

حسینعلی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هم بیان کرد: امسال دومین سالی است که مسئولیت دبیرخانه جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی از سوی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی بر عهده استان یزد گذاشته شد.

او با اشاره به ارسال ۳۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: از این تعداد آثار ارسال شده، در نهایت از صاحبان ۲۰ اثر برتر در آیین اختتامیه تجلیل شد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی آموزش و پرورش الگو های برتر تدریس درس تفکر آموزش و پرورش استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود