Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@18:55:10 GMT

افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون تا ۸شب

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۹۵۰۱

افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون تا ۸شب

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  جلیل کوهپایه زاده، گفت: تا هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار دوز تزریق واکسن کرونا داشتیم اما با افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون، تعداد جایگاه‌های واکسن در مراکز فعلی و همچنین افزایش مراکز تجمیعی این ظرفیت در هفته جاری، این میزان به ۲ برابر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران تا پایان هفته به پنجاه ۵۰ مرکز می‌رسند، اظهار کرد: پیش از این بزرگترین چالش تامین واکسن بود اما در حال حاضر کمبود نیروی انسانی آموزش دیده و همچنین فضای فیزیکی برای راه اندازی مراکز جدید چالش‌های پیش رو برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون هستند اما با همکاری‌های بین بخشی قطعا این چالش ها هم برطرف می شوند.

کوهپایه زاده افزود: با کمک داوطلبانه نیروی‌های بسیجی و مردمی، دانشجویان و داوطلبان هلال احمر، مراکز تجمیعی فعلی از روز گذشته به صورت دو شیفت تا ساعت هشت شب فعال هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین از شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون "کردستان" خبر داد و افزود: در روزهای آینده نیز چند مرکز دیگر مانند مرکز خودرویی دژبان ارتش واقع در خیابان فاطمی، بیمارستان های تریتا و ساسان و یک بیمارستان دیگر در جنوب شهر و از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران شبانه روزی می شوند.

وی با اشاره به ظرفیت شبانه روزی شدن مرکز واکسیناسیون ایران مال، گفت: مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو هم به تازگی راه اندازی شده و فعلا از ساعت ۱۴ تا ۲۰ فعال است اما به زودی شبانه روزی خواهد شد.

کوهپایه زاده اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تنها حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد واکسیناسیون روزانه از طریق نوبت دهی سامانه salamat.gov.ir  انجام می شود که اگر این میزان به صد در صد برسد، موجب تسریع در واکسیناسیون می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، وی با بیان اینکه قرار است، زمان نوبت دوم واکسن نیز از طریق همین سامانه اعلام شود، افزود: در این صورت با هدایت صحیح شهروندان علاوه بر اینکه از شلوغی مراکز کاسته خواهد شد، میزان واکسیناسیون افزایش می‌یابد.

پربیننده ترین تعویض پلاک اینترنتی ( آدرس سایت جدید) پیام مهم رهبرمعظم انقلاب خطاب به فرمانده کل ارتش امکان افزایش درصد فوق العاده ویژه معلمان وجود ندارد؟ تازه ترین وضعیت کرونا در پایتخت شاد امسال هم رایگان است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود.

طی ۲۱ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲,۹ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

کد خبر 6092699 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور