Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قاسم اویس روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا آمار جمعیتی را که هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند ، ۶۲۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی با اعلام این که بیش از ۳۲۰ هزار نفر هم تاکنون دز نخست واکسن کرونا را دریافت داشته اند ، گفت : در مجموع تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا به جمعیت بالای ۱۸ سال مازندران تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اویس از مازندران به عنوان استان پیشتاز در تزریق واکسن کرونا نام برد و افزود : در مجموع تاکنون ۴۶ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال مازندران دستکم یک دُز واکسن کرونا را دریافت کردند در حالی که میانگین کشوری کمتر از ۳۰ درصد است.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون جامعه هدف در مازندران با همکاری مسئولان امر به خوبی در حال انجام است ، گفت : در هفته گذشته ۳۳۳ هزار دُز واکسن وارد استان شد که به صورت برنامه ریزی شده به گروه های هدف تزریق می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از واکسیناسیون تمامی معلمان مدارس و استادان دانشگاه در استان خبر داد و افزود : تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان استان هم واکسن کرونا دریافت کرده اند.

اویس از تداوم واکسینه کردن دانشجویان در مازندران همزمان با سراسر کشور به عنوان یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی نام برد و گفت : دانشجویان می توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون محل اقامت خود مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی اضافه کرد : امکان حضور دانشجویان در کلاس‌های درس زمانی امکان‌پذیر است که حداقل ۸۰ درصد دانشجویان هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و در غیر این صورت امکان بازگشایی دانشگاه‌ها غیرکارشناسی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : سهمیه خاص برای واکسن کرونا دانشجویان در نظر گرفته نشده است و دانشجویان همانند دیگر اقشار جامعه تنها با مراجعه به مراکز واکسیناسیون می توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد قربانیان موج پنجم کرونا در مازندران پس از ۵۷ روز، روز گذشته یک رقمی شد و به هفت نفر رسید. مجموع بستری شدگان کرونایی هم با کاهش ۱۱ نفره نسبت به روز گذشته به ۹۲۷ نفر رسید.

برچسب‌ها طرح واکسیناسیون کرونا مازندران واکسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح واکسیناسیون کرونا مازندران واکسن طرح واکسیناسیون کرونا مازندران واکسن ز واکسن کرونا را دریافت د ز واکسن کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید