Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  سرهنگ حسین نجفی در نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر استان اظهار داشت:متاسفانه دستان پدید دشمنان این نظام مقدس در خصوص توسعه و گسترش مصرف مواد مخدر و به انحراف کشاندن جوانان این مملکت همچنان در حال تکاپو است مبارزه با مواد مخدر یکی دغدغه‌های پلیس می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را اعتیاد مواد مخدر دانست و افزود:جرائمی، چون سرقت، نزاع و موضوعاتی از این قبیل ریشه و علت اصلی آن‌ها به اعتیاد ختم می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد : امروزه مبارزه با مواد مخدر، بیش از آنکه ماموریتی در راستای وظایف نیروی انتظامی باشد، اقدامی استراتژیک در مقابل با ابزار نظام سلطه جهانی در انحطاط جوامع انسانی و همه در برابر آن مسئولیت دارند و بایستی تلاش کنند.

او با اشاره به اقدامات اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی درباره مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، شهیدان نیروی انتظامی را دلیلی بر این ادعا دانست و اضافه کرد : موضوع مواد مخدر نیازمند یک نگاه جهادی ملت‌هاست و اقدامات انجام شده بدون مشارکت مردم، مسئولان و حضور خانواده به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان در چند ماه گذشته اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با ورود مبارزه با مواد مخدر به استان انجام داده است و در آینده نیز این برخورد را با اجرای طرح‌های مختلف و پشتوانه محکم دستگاه قضایی استمرار خواهد داشت و اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ آزادانه به فعالیت‌های مجرمانه خود بپردازد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سوداگران مرگ مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد