Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@00:19:16 GMT

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۲ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۰۱۹۱

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۲ شهریور

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ نقشه بورس رنگ قرمز به خود گرفت و شاخص‌ها اُفت سنگینی را تجربه کردند. شاخص کل با ریزش بیش از ۴۰ هزار واحد کانال ۱.۵ میلیون واحدی را از دست داد و شاخص کل هموزن نیز با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی، سطح خود را به ۴۵۰ هزار واحد تنزل داد.

آمار‌ها نشان می‌داد که خروج سنگین پول حقیقی را در بازار شاهد بودیم به طوری که این خروج ۱۴۲۲ میلیارد تومان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

    بورس فردا همچنان نزولی خواهد ماند؟

نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: برای بازار فردا پیش بینی می‌شود که عرضه‌های سنگین در ابتدای معاملات وجود داشته باشد، ولی با حمایت حقوقی‌ها و برخورد به ناحیه قبلی برگشت شاخص، کم کم خریداران بیشتری نیز ظاهر خواهند شد و وضعیت معاملات خواهد یافت، هر چند انتظار سبزی یکپارچه در تابلو معاملات اندکی دور از انتظار است. وی افزود: همچنین در روند برگشتی احتمالی انتظار می‌رود که سهم‌های بزرگ و شاخص ساز پیش قدم باشند.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: نکته مهم و مثبت بازار طی ماه‌های اخیر افزایش ارزش معاملات است که از طریق جمع شدن مکرر صف‌های فروش، ضمن ایجاد جو با ثبات در روند ها، موجب دلگرمی سهامداران کم صبر شده است. البته توصیه مهم به سهامداران دقت و تامل بیشتر در خریدهایشان می‌باشد!

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر میلاد حاتمی پیش بینی بورس پول اربعین 1400 پنجشیر بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر میلاد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۰۱۸.۲۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۷۷۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۵,۲۳۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۵,۹۱۸.۵۳۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748297

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار