Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس امور مالیاتی در خصوص اخذ مالیات از خانه‌ها و خودرو‌های لوکس گفت: نباید فقط با دید درآمدزایی دولت به مالیات نگاه کرد بلکه دولت‌ها باید با دید مشوق تولید، اشتغال، سرمایه گذاری و ضد تورم به آن نگاه کنند.

خبرگزاری میزان - غلامرضا حیدری کرد زنگنه کارشناس امور مالیاتی در گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص اخذ مالیات از خانه‌ها و خودرو‌های لوکس گفت: تنها در بخش مسکن حدود ۱۰ نوع مالیات با عناوین مختلفی، چون مالیات بساز بفروشی، مالیات نقل و انتقالات، مالیات سرقفلی یا حق واگذاری، مالیات بر عواید مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر خانه‌های لوکس، مالیات اجاره و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از سوی سازمان امور مالیاتی اخذ می‌شود ضمن اینکه شهرداری نیز به اسم عوارض اقدام به اخذ مالیات از مسکن می‌کند.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا به این شکل از یک بخش مالیات گرفته نمی‌شود، ادامه داد: تنوع مالیات در بخش مسکن باید تجمیع و در قالب یک نوع مالیات اخذ شود.

این کارشناس امور مالیاتی با تاکید بر اینکه این مالیات‌ها بیشتر تنبیهی، ضد انباشت سرمایه و یک سیاست پوپولیستی است اظهار داشت: اساس تولید سرمایه است و سرمایه داران را باید تشویق به سرمایه گذاری کرد، اما گاهی اوقات مجموع مالیات‌هایی که گرفته می‌شود بیشتر مصادره اموال مردم است.

رئیس سابق سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه مالیات ابزار سیاست مالی است تصریح کرد: مجلس و دولت نباید فقط با دید درآمدزایی به مالیات نگاه کنند بلکه باید مالیات را به دید مشوق تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و ضد تورم ببینند.

حیدری کرد زنگنه افزود: سرمایه دار‌ها باید تولید ثروت کنند، اما این روش اخذ مالیات، موانعی بر سر راه تولید ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون معیار خانه لوکس خانه‌هایی با قیمت ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده گفت: با این وصف ۷۰ درصد خانه‌های تهران خانه‌های لوکس هستند، چراکه در جنوب شهر تهران هم یک خانه ۱۵۰ متری بالای ۱۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: جولان بی‌عدالتی در نظام مالیاتی/ ضرورت حرکت به سمت اجرایی شدن سیستم‌های هوشمند

تکمیل می‌شود...

برچسب ها: مالیات خودروهای لوکس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مالیات خودروهای لوکس اخذ مالیات امور مالیاتی خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس

امیرمسعود عابدین: هونگچی سدان لوکس خود را به نام Guoya، برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower قرار می‌گیرد و آن را می‌توان یکی از اولین رقیبان مستقیم مرسدس‌بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری ۷ به حساب آورد.

علاوه بر Guoya، سه مدل دیگر به نام‌های Guoyao، Guoli و Guoyue ناوگان Golden Sunflower این برند را تشکیل می‌دهند. گلدن سان فلاور نامی از گران‌ترین و مجلل‌ترین مدل‌های هونگچی است.

به گزارش خبرآنلاین، این مدل که قبلاً با نام هونگچی L۱ شناخته می‌شد، از زبان طراحی خودروی L-Concept استفاده می‌کند. نمای جلویی آن از یک جلوپنجره بزرگ آبشاری استفاده می‌کند که با ادوات کرومی تزئین شده است، در حالی که چراغ‌های جلوی گرد در هر دو طرف حس خاصی را به شما می‌دهند. لوگوی مرکزی و برجسته هونگچی قابل جمع شدن است.

شایان ذکر است که چراغ‌های جلو از فناوری DLP (پردازش نور دیجیتال) بهره می‌برند که چراغ‌ها را قادر می‌سازد تا نور را در جاده به حداکثر برسانند و نمادهایی را برای نشان دادن به عابران پیاده نمایش دهند. هونگچی ادعا می‌کند که طرح چراغ عقب از شکل "فانوس قصر" الهام گرفته شده است.

ابعاد این خودرو ۵۳۵۳/۱۹۹۸/۱۵۱۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۲۶۰ میلی‌متر است. هونگچی این مدل را در مدل‌های ۴ نفره و ۵ نفره عرضه می‌کند. از بغل، این خودرو دارای فاصله کم از سطح زمین، همراه با بدنه دو رنگ سفید - قرمز و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی پره‌ای متراکم است.

دو گزینه پیشرانه برای مشتریان در دسترس است، پیشرانه پلاگین هیبریدی ۳.۰T و پیشرانه پلاگین هیبریدی ۴.۰T که هر دو با گیربکس ۸سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند. موتور ۳.۰T دارای حداکثر قدرت ۳۸۸ اسب بخار است. موتور ۴.۰T حداکثر قدرت ۴۸۲ اسب بخار دارد. هر دو پیشرانه با بسته‌های باتری لیتیومی سه‌تایی جفت می‌شوند، اما ظرفیت و برد مشخصی در حال حاضر توسط هونگچی به طور رسمی اعلام نشده است.

همانطور که قابل حدس بود، کابین خودرو مجهز به نمایشگر کیلومترشمار و یک صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ است. لوگوی نمادین گلدن سان فلاور در فرمان خودرو دیده می‌شود. فضای داخلی نیز با تعداد زیادی روکش چوب تزئین شده که با پوشش چرمی نرم و مواد فلزی تکمیل شده است.

یک صفحه‌نمایش لمسی در ردیف عقب برای کنترل عملکردهای داخلی مانند گرمایش صندلی، ماساژ و دمای تهویه‌مطبوع وجود دارد. امکانات دیگر عبارت‌اند از هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده، حالت تعامل چندحالته چهره، صدا و حرکت و تنظیم هوشمند نور محیط.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901417

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت