Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های فوتبال الوکره و العربی در هفته اول رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند. دیداری که امید ابراهیمی و مهرداد محمدی ۲ ستاره فوتبال ایران در آن حضور داشتند و برای تیم خود به میدان رفتند.

این بازی در انتها با نتیجه یک بر صفر به سود یاران مهرداد محمدی در تیم فوتبال العربی به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این بازی را پوپنزا در دقیقه ۷۱ برای العربی به ثمر رساند.

در این مسابقه که می‌توان از آن به عنوان نبرد ایرانی‌های لیگ قطر یاد کرد، محمدی تا دقیقه ۸۴ برای العربی به میدان رفت و امید ابراهیمی نیز تا انتهای مسابقه برای تیم الوکره در میدان حاضر بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند