Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هر چند مراجعه به سامانه واکسیناسیون کرونا و دریافت نوبت و تعیین زمان و مکان مقرر برای دریافت واکسن همکاران ما را قادر می‌کند تا به نحو مناسب تری در خدمت هم استانی‌های عزیز باشند، امّا در صورت عدم دسترسی به اینترنت، امکان مراجعه حضوری به مراکز تجمیعی واکسیناسیون نیز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر نیازی به دریافت نوبت از سامانه مزبور ندارند و می‌توانند مستقیما به مراکز مربوطه مراجعه کنند. 

فهرست مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا به همراه نشانی و ساعت کار آن‌ها در سامانه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نشانی www.zaums.ac.ir در دسترس است.

همکاران بهورز و مراقب سلامت در مناطق روستائی و عشایری بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه یکپارچه بهداشت (سامانه سیب) نسبت به شناسائی ساکنان مناطق روستائی و عشایری با سن ۱۸ سال و بالاتر نیز اقدام کرده و برای دریافت واکسن با آن‌ها تماس می‌گیرند.

دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد وطلاب حوزه‌های‌علمیه و همچنین کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی، این گروه از مشمولین دریافت واکسن الزاما باید به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و بادرج کدملی و سایر اطلاعات مورد نیاز نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند، در صورت عدم شناسائی کد ملی به عنوان دانشجو لازم است تا پی گیری لازم از طریق معاونت آموزشی موسسه محل تحصیل و در صورت عدم شناسائی کد ملی به عنوان کارگر، پی گیری لازم از طریق محل کار انجام شود.

در حال حاضر بیماران مبتلا به دیابت با سن بالای ۱۸ سال که در مرکز جامع خدمات سلامت محل زندگی خود پرونده الکترونیک سلامت دارند می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و یا با در دست داتشن گواهی پزشک متخصص به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

از همه مشمولان دریافت واکسن کرونا برای استفاده از این واکسن دعوت می‌شود و به اطلاع میرساند سامانه‌های تلفنی ۱۹۰ و ۴۰۳۰ آماده ارائه اطلاعات لازم در این خصوص است، علاوه بر این هم استانی‌های عزیز در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال می‌توانند به مراکز بهداشت شهرستان محل سکونت خود تماس گرفته و یا سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۲۳۱۵۵ مطرح نمایند.

پربیننده ترین نکات جالب در مورد واکسن سینوفارم با تزریق آسترازنکا به سندروم گیلن‌ باره دچار می شوید! تولید واکسن، انقلابی در درمان سرطان / موفقیت جدید شرکت بایون‌تک عوارض بعد از واکسیناسیون را بشناسیم جهش کرونا به سمت کودکان +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا دریافت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: سال گذشته تعداد مراجعین به پزشکی قانونی اردبیل با ادعای نزاع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می دهد. - اخبار استانها -

نگارخوشنویس در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با اشاره به مراجعه 13 هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی اظهار داشت: در سال گذشته 13 هزار و 678 نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار 592 نفر زن و 10 هزار و 86 نفر مرد بودند، خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و 547 نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با 770 نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال 1401 که حدودا 14 هزار نفر بوده است کاهش 8 درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد