Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان کارلو آنچلوتی در چهارمین بازی فصل خود موفق به کسب یک پیروزی پرگل خانگی برابر تیم سلتاویگو شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید میهمانش سلتاویگو را با نتیجه 5 بر 2 در هم کوبید و به لطف این پیروزی قاطع صدرنشین جدول رده‌بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلتاویگو با گلزنی سانتی مینا در دقیقه 4 خیلی زود میزبان نامدارش را غافلگیر کرد. رئالی‌ها با گلزنی کریم بنزما در دقیقه 24  به بازی برگشتند، اما تنها 7 دقیقه بعد برای دومین بار دروازه‌شان تواسط فرانکو سروی بازی شد. به این ترتیب تیم میهمان برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما ورق کاملاً به سود تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی برگشت و این تیم با گلزنی دوباره کریم بنزما در همان دقیقه نخست، بازی را مساوی کرد. گل دقیقه 55 وینیسیوس جونیور برای اولین بار کهکشانی‌ها را در این بازی پیش انداخت. پس از او پای ادواردو کاماوینگا بازیکن جدید رئالی‌ها هم به گلزنی باز شد و او اولین گلش برای این تیم را در دقیقه 72 به ثمر رساند. حسن ختم پیروزی خانگی تیم پایتخت اسپانیا را هم مهاجم فرانسوی‌اش کریم بنزما رقم زد وقتی که با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 88 هت‌تریک کرد.

این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، ورزشگاهی که طی ماه‌های اخیر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته بود و به همین خاطر دیدارهای رئال در ورزشگاه کوچک آلفردو دی استفانو در کمپ والدبباس برگزار می‌شد.

در آخرین بازی باقیمانده از هفته چهارم لالیگا (به استثنای دو بازی لغو شده سویا - بارسلونا و ویارئال - آلاوس) امشب تیم فوتبال ختافه از الچه پذیرایی می‌کند.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم بنزما رئال مادرید لالیگا کریم بنزما رئال مادرید لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد

11 تیم تاکنون صعودشان به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

طرفداری | شاگردان ژاوی جایگاه‌شان را در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده رزرو کردند.

دیدار دو تیم بارسلونا و والنسیا دقایقی پیش با پیروزی 4-2 آبی‌اناری‌ها به پایان رسید تا ژاوی و تیمش علاوه بر پس گرفتن جایگاه دوم خود از ژیرونا، حضورشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 قطعی کنند. رئال مادرید به عنوان اولین تیم از لالیگا حضورش را در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی کرده بود و حالا بارسلونا دومین تیمی است که به همراه رئال مادرید، جایگاهش را در تورنمنت فصل آینده چمپیونز لیگ که با شکل و شمایلی جدید هم برگزار می‌شود، رزرو کرده است.

بیشتر بخوانید: بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره! چه تیم‌هایی تا به الان به لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 راه یافته‌اند؟

تا به امشب، 11 تیم به لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 راه یافته‌اند. این باشگاه‌ها عبارتند از:

آرسنال منچسترسیتی رئال مادرید بایرلورکوزن بایرن مونیخ اینتر میلان پاری سن ژرمن آیندهوون فاینورد بارسلونا تیم‌هایی که سهمیه قطعی لیگ قهرمانان اروپای 25-2024 را بدست آورده‌اند

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم