Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: مصوبه رایگان شدن تست کرونا (PCR) از دبیرخانه شورای عالی بیمه به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است اما باید دستورالعملی برای این موضوع نوشته شود.

به گزارش برنا؛ مدتی چیش حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا دستور داد تا انجام تست PCR تحت پوشش بیمه قرار گیرد و برای افراد به صورت رایگان باشد به همین دلیل رایگان شدن این تست را برای بیمه شدگان تامین اجتماعی از این سازمان پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره شهرام غفاری مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی، گفت: مصوبه رایگان شدن تست کرونا (PCR) از دبیرخانه شورای عالی بیمه به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است اما باید دستورالعملی برای این موضوع نوشته شود.

او افزود: باید دستورالعمل تعیین شود که با چه شرایطی، برای چه کسانی و در چه شرایطی تست PCR رایگان شود چراکه هر فردی می‌تواند هر چند روز یکبار برای انجام تست اقدام کند و پزشکان چند بار تست PCR برای فرد بنویسید در آن زمان ما چه طور می‌توانیم متوجه شویم؟ برای همین باید دستورالعمل تعیین شود.

غفاری ادامه داد: باید سیستم مکانیزه در این خصوص تعریف شود تا امکان کنترل وجود داشته باشد و تعداد دفعات انجام تست در بازه زمانی مشخص برای هر بیمه شده باید مشخص شود، 40 میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند اگر 20 درصد این افراد برای انجام تست PCR اقدام کنند 20 میلیون تست صورت گرفته است و حدود 8 هزار میلیارد تومان بار مالی دارد.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: اگر دستورالعمل نحوه رایگان شدن تست PCR مشخص شود چه طور باید برای پوشش بیمه‌ای این تست اقدام کنیم درحال حاضر دستورالعملی را وزارت بهداشت اعلام کرده است که در مراکز جامع سلامت رایگان است اما برای سایر آزمایشگاه‌ها دستورالعمل مشخص نشده است.

او خاطرنشان کرد: بدون وجود دستورالعمل مشخص امکان رایگان شدن آن وجود ندارد فعلا فقط در مراکز جامع سلامت تست PCR رایگان است.

انتهای پیام/4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور پوشش تامین اجتماعی درمان سازمان تامین اجتماعی وزارت بهداشت سلامت سازمان تامین اجتماعی هزینه درمان درمان کرونا تست کرونا تست PCR سازمان تامین اجتماعی باید دستورالعمل رایگان شدن تست انجام تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی