Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید رضایی گفت: نتایج دیدارهای تدارکاتی ترکیه قابل قبول بود هر چند که رضایت کامل از بازیکنان نداریم.

مربی تیم ملی واترپلو در گفت و گو با ایسنا، بعد از بازگشت از دیدارهای تدارکاتی ترکیه اظهار کرد: همه بازیکنان از جهت آسیب دیدگی و ویروس کرونا صحیح و سلامت بازگشتند که این برای ما خیلی مهم بود. در این شرایط مسافرت رفتن و مسابقه دادن کار سختی است اما خداراشکر صحیح و سلامت رفتیم و بازگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضایی در خصوص ادامه تمرینات تیم ملی واترپلو افزود: بازیکنان چند روزی استراحت می‌کنند. چیریچ هم به خاطر فوت پدرش برای انجام مراسم از ترکیه به صربستان رفت. بعد از بازگشت او به ایران جلسه ای با حضور بازیکنان و مسئولان فدراسیون خواهیم داشت تا برنامه جدی تیم ملی را برای مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی باز هم دیدارهای تدارکاتی خواهد داشت گفت: بله حتما. رضوانی اراده قوی دارد که تدارکاتی بهتر از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ داشته باشد و این را گفته است اما هنوز مقصدها و تیم‌ها دقیق و مکتوب تعیین نشده است. 

مربی تیم ملی واترپلو گفت: احتمالا یکی از ارتباط‌های ما همین تیم انکای ترکیه و تیم ملی ترکیه خواهد بود چون به لحاظ رفت و آمد و گرفتن ویزا برای ما راحت تر است و هم اینکه آنها هم استقبال کردند. آنها دیدند که تیم ما در سطحی هست که بتوانند با آن رقابت کنند. اگر تیم ضعیف باشد رغبتی نشان نمی‌دهند اما تیمی که چلنج نزدیکی با آن دارند برایشان مفید است.

رضایی در ادامه گفت: رضوانی هم اکنون از آنها دعوت کرده است که به پاس این اردو میزبان این تیم در تهران باشیم و احتمالا این اتفاق به زودی خواهد افتاد. یکی از ارتباط‌های ما برای دیدارهای تدارکاتی همین تیم خواهد بود و اگر بتوانیم با حریفان آسیایی هم بازی‌هایی داشته باشیم خوب خواهد شد.

مربی تیم ملی واترپلو در خصوص دیدارهای تدارکاتی با تیم انکا ترکیه گفت: ۹ بازی و تمرینات مشترک با این تیم انجام دادیم که خداراشکر ۵ بازی را پیروز شدیم و ۲ تساوی و ۲ باخت هم داشتیم. نتایج قابل قبول بود هرچند که رضایت کامل از بازیکنان نداریم. البته می‌دانیم که دو سالی است که آنها هیچ مسابقه‌ای ندادند و هیچ بازی نداشتند. رضایت از تیم با توجه به میزان تمرینات و دور بودن از مسابقات جدی قابل قبول است اما توقعات ما هنوز برآورده نشده است. 

وی در خصوص سطح تیم انکا ترکیه اظهار کرد: تیم انکا در سال‌های اخیر در همه رشته‌های ورزشی خصوصا رشته‌های آبی خیلی قوی عمل کرده و قهرمانان و ورزشکاران خوبی را پرورش داده است. این تیم در سه سال اخیر قهرمان لیگ شده و اکنون هم بازیکنان این تیم برای مقدماتی قهرمانی اروپا آماده می‌شوند.

رضایی افزود: بیش از ۱۰ نفر از بازیکنان تیم انکا ملی‌پوش بودند و نفرات اصلی تیم ملی ترکیه را تشکیل می‌دهند. انکا تیم قوی و خوبی بود که بازیکنانش فیزیکی بازی می‌کنند و برای تیم ما تداعی تیم قزاقستان را دارد. آنها مقداری تمایل به خشونت دارند که در این شرایط برای بازیکنان ما تجربه خوبی است تا بتوانند با تکنیک و به صورت فنی پاسخ این خشونت‌ها را در آب بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واترپلو وحید رضایی آلکساندر چیریچ دیدارهای تدارکاتی تیم ملی واترپلو تیم انکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است