Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@16:24:06 GMT

جدول قطعی برق تهران؛ دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۸۲۷

جدول قطعی برق تهران؛ دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امسال همزمان با گرم شدن هوا، مردم مناطق مختلف شاهد خاموشی بدون برنامه بودند؛ قطعی برق که مسئولان مهم‌ترین دلیل آن را رشد بی سابقه مصرف برق عنوان می‌کنند.

در این میان چند هفته‌ای است که جداول قطعی برق شهر تهران توسط شرکت توانیر منتشر می‌شود، البته خاموشی‌ها مختص تهران نیست و در شهرهای دیگر نیز این جداول منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مردم انتظار دارند که هر سال تابستان، وضعیت در حوزه برق بهتر شود و با پدیده خاموشی مواجه نشوند، اما امسال مشترکان از همان اوایل بهار با هشدارهایی در خصوص احتمال قطعی برق با توجه به روند افزایش مصرف برق مواجه شدند.

شرکت توانیر جدول خاموشی شهر تهران را برای امروز (شنبه ۲۰ شهریور) تا ۲۶ شهریور منتشر کرد که بر این اساس برخی مناطق با ۲ ساعت قطعی برق مواجه خواهند شد که به شرح زیر است:

اعلام جزئیات قطعی برق در پایتخت

انتهای پیام/

کد خبر: 1110745 برچسب‌ها قطعی برق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قطعی برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ متروی تهران، امسال نیز بخش دیگری از تأسیسات، دسترسی‌ها و ورودی‌های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ مترو ارتقاء یابد.

به گزارش ایسنا، مهندس آزاد اکبری مجری خط ۳ متروی تهران درباره برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مجری خط ۳ متروی تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ مترو برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین ‌شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲