Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۶۳۸ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ نفر بستری و ۱۰ نفر فوت شدند.

هاشمی افزود: بیش از ۳۰۴ هزار دُز واکسن وارد استان شده است که از این میزان بیش از ۳۰۳ هزار دُز توزیع شده و حدود ۳۶ درصد جمعیت هدف استان پوشش داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

متوسط فوت بیماران کرونایی در خراسان شمالی پایین‌تر از میانگین کشوری

او با تاکید بر اینکه کمبود کیت‌های تشخیص بیماری کرونا برطرف شده است افزود: هم اکنون ۵۰ درصد تست‌های تشخیص رپید مثبت هستند.

هاشمی درخصوص آخرین وضعیت رنگ بندی استان عنوان کرد: شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و گرمه نامناسب است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شیوع کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم