Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:39:21 GMT

ضرورت ایجاد سیستم مالی شفاف برای شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۳۹۳۸

ضرورت ایجاد سیستم مالی شفاف برای شهرداری

ایسنا/اردبیل نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل و امام‌جمعه اردبیل گفت: اولین سفارش اینجانب برای شهردار جدید ایجاد سیستم و سیاست مالی شفاف برای مجموعه شهرداری است تا زمینه پاک‌دستی مجموعه را بیش‌ازپیش فراهم کند.

آیت‌الله سید حسن عاملی در آئین معارفه شهردار اردبیل تصریح کرد: شخصاً به توانمندی‌های محمود صفری در جایگاه شهردار معتقد هستم و چشم‌انداز توسعه و مدیریت شهر را روشن می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهردار اردبیل باید استقلال خود را از دست نداده و وارد تعامل نشود، افزود: فضای سبز اردبیل از جمله دغدغه‌های اینجانب است و شهر باید به‌گونه‌ای سبز باشد که آرامش روحی و جسمی شهروندان را موجب شود و انتظار این است در راستای توسعه فضای سبز از هیچ کوششی دریغ نکنید و افزایش درآمد را با فروش شهر جبران نکنید.

عاملی خواستار توجه بیشتر به بوستان طراحی شده در منطقه الماس جاده اردبیل - سرعین شد و گفت: با الگوبرداری از طرح‌های باغ ایرانی می‌توانیم این باغ را در شأن شهروندان توسعه دهیم.

امام‌جمعه اردبیل استفاده از ظرفیت نمایندگان استان به‌خصوص نیکزاد در توسعه شهر را یادآور شد و گفت: همت صفری (شهردار اردبیل) در پیگیری امورات باغ شریعت ستودنی است و انتظار دیگر این است که در ارتباط با زمین پادگان ارتش نیز تا جایی که در توان دارید وقت و انرژی گذاشته و حتی یک وجب از این زمین را هم به امر ساخت‌وساز اختصاص ندهید.

وی همچنین بر ضرورت تلاش شهرداری در جهت بازآفرینی نمادین افتخارات تاریخی منطقه نظیر جنگ چالدران، قزلباش‌ها و غیره در قالب طراحی و مطالعات هنری تاکید کرد و گفت: عدالت در توسعه متوازن شهر را رعایت کنید و در توسعه شهر به خرد جمعی مراجعه کنید و با مشورت‌پذیری زمینه پیشرفت عادلانه شهر را فراهم کنید.

عاملی فعال‌سازی وسایل حمل‌ونقل عمومی نظیر اتوبوس‌های برقی، تراموا و غیره را از ملزومات توسعه شهر اردبیل خواند و گفت: همت به خرج دهید و زمینه تحرک بیشتر شهروندان را در طراحی‌های شهری مدنظر قرار دهید و با تلفیق معماری سنتی اردبیل با معماری مدرن، چشم‌انداز شهری را جذاب‌تر و اصیل‌تر کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آیت الله عاملی شهردار اردبیل فضاي سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز