Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به کاهش تولید چدن به دلیل کمبود آب در شرکت ذوب آهن گفت: با اجرای طرح استفاده از پساب بجای آب زاینده رود که به روش BOT عملیاتی خواهد شد تا سه سال آینده میزان برداشت آب از رودخانه زاینده رود کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه میانگین فعلی تولید چدن ۷۵۰۰ تن در روز است، گفت: پیش بینی ما از تولید چدن بطور میانگین روزانه ۸۵۰۰ تن است که به دلیل کمبود آب هنوز به این رقم نرسیدیم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال روند خوبی در تولید چدن داشتیم، ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده باید در سال ۱۴۰۰، بیش از ۳ میلیون تن چدن تولید کنیم که اگر روند کمبود آب ادامه دار نشود تا عدد ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تن خواهیم رسید، اما درصورت تامین نشدن آب مورد نیاز این رقم محقق نخواهد شد.

وی افزود: ذوب آهن هم اکنون بخشی از آب مورد نیاز خود را از پساب تامین می‌کند و طبق قانون امکان برداشت یک مترمکعب در ثانیه از آب زاینده رود را دارد که البته هم اکنون ۴۵ درصد دیماند تعیین شده، برداشت می‌کنیم که این رقم پاسخگوی تولید فعلی هست.

یزدی زاده با اشاره به اینکه در تولید فولاد با مشکلی مواجه نیستیم، گفت: ما برای حفظ درآمد به دنبال تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و همچنین بازار‌های صادراتی هستیم که البته در سال ۹۸ صادرات روند مطلوبی داشت که امیدواریم  امسال  نیز این روند ادامه پیدا کند.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان برداشت آب از زاینده رود تولید چدن زاینده رود تولید چدن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو