Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونرهای فوتبال کشورمان در روزی که گذشت در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند.

خبرگزاری میزان - لژیونرهای فوتبال کشورمان در روزی که گذشت در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند و عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشتند. 

از هفته پنجم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، بواویشتا میزبان پورتیموننزه بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی در ترکیب و فهرست بواویشتا نبود. پیام نیازمند دیگر دروازه‌بان لژیونر کشورمان نیز ار فهرست پورتیموننزه خط خورد.

بواویشتا با این تساوی با ۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

عابدزاده کلین شیت کرد؛ پونفرادینا پیروز شد

از هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، پونفرادینا میزبان آلمریا بود و با یک گل پیروز شد. تک گل این بازی را پاریس آدوت در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.

در این بازی امیر عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا حضور داشت و موفق به ثبت کلین شیت شد. پونفرادینا با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و تا رده دوم صعود کرد.

دربی ایرانی‌ها به سود یاران محمدی/شکست الوکره با ابراهیمی

از هفته اول رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الوکره و العربی به مصاف هم رفتند که این یاران مهرداد محمدی در تیم العربی بودند که با نتیجه یک بر صفر مقابل یاران امید ابراهیمی به برتری دست یافتند. تک گل این بازی را بواپندزا در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

در این بازی امید ابراهیمی ۹۰ دقیقه در ترکیب الوکره بود و در ترکیب العربی هم محمدی ۸۴ دقیقه در میدان حضور داشت.

پیروزی شارلروا مقابل خنت/ قلی‌زاده گل زد و اخراج شد

از هفته هفتم لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا میهمان خنت بود و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. در این بازی علی قلی‌زاده ستاره ایرانی شارلروا از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و در دقیقه ۵ گل اول شارلروا را به ثمر رساند.

قلی‌زاده در ادامه در دقیقه ۴۳ اخراج شد، اما در نهایت شارلروا در این بازی پیروز شد. شارلروا با این برد ۱۳ امتیازی شد به رده دوم صعود کرد.

پیروزی اودهورلی مقابل کورتریک در حضور ۶۰ دقیقه‌ای رضایی

در همین از لیگ بلژیک تیم فوتبال اودهورلی میزبان کورتریک بود که در حضور ۶۰ دقیقه‌ای کاوه رضایی موفق به پیروزی دو بر یک مقابل حریفش شد. رضایی در این بازی پاس گل اول تیمش را داد.

شکست السیلیه در گام نخست

تیم السیلیه در چارچوب هفته نخست فصل جدید لیگ ستارگان قطر یکشنبه شب با دو گل مغلوب السد دوحه شد. بوعلام کوخی (۲۳) و تاباتا (۳۳) زننده گل‌های السد در این بازی بودند. رامین رضاییان ۸۸ دقیقه در ترکیب السیلیه برابر السد بازی کرد.

پیروزی آاِک در حضور حاج‌صفی و انصاری‌فرد

تیم آاِک یکشنبه شب در نخستین هفته فصل جدید سوپرلیگ یونان میزبان ایونیکوس بود و به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت. دامین تالک (۷)، موامر تانکوویچ (۴۶) و نورالدین آمرابات (۶۲ - پنالتی) برای آاِک گل زدند.

احسان حاج‌صفی حضور کاملی در ترکیب آاِک داشت و کریم انصاری‌فرد نیز از دقیقه ۷۶ برای این تیم وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: عملکرد لژیونرها در روز گذشته| شکست العربی با حضور محمدی، تساوی الاهلی با گلزنی کنعانی‌زادگان و توقف خانگی کایسری‌اسپور در غیاب ایرانی‌‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: علی قلی زاده امیر عابدزاده لژیونر لژیونرها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی قلی زاده امیر عابدزاده لژیونر لژیونرها قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

اظهارات سرمربی هلندی شیاطین سرخ آن هم پس از تساوی خانگی مقابل تیمی در حال سقوط، نمی‌تواند واکنش‌های مطلوبی را به همراه داشته باشد. 

اریک تن هاخ پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل برنلی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد، در ادعایی قابل توجه، فوتبال تیمش را از «پویاترین و سرگرم کننده‌ترین» های لیگ برتر معرفی کرد.

طرفداری | منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد. تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت:

ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت:

متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏