Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت که تاکید داریم با رفع هرگونه موانع، تامین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی و نیز بهره گیری از توانمندی های این قرارگاه، تکمیل پروژه های زیربنایی عمرانی و طرح های بهداشتی درمانی گیلان شتاب گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به روند احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینای رشت و تکمیل دانشکده پزشکی لاکان و تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندیهای فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌تواند زمینه‌ساز تسریع اجرای پروژه‌های مذکور و برخورداری مردم فهیم گیلان از این زیرساخت‌های ضروری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استانداری گیلان نیز در این مقطع زمانی باتوجه شیوع ویروس کرونا، آمادگی هرگونه مساعدت‌ در جهت رفع موانع احتمالی و تأمین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی را دارد.   نماینده عالی دولت در گیلان به اجرای پروژه احداث سد مخزنی پلرود توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و پیشرفت فیزیکی حدود ۷۷ درصدی این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت ماشین آلات و امکانات موردنیاز برای شتاب در اتمام این طرح حیاتی و نیز پروژه راه جایگزین سد پلرود، مورد انتظار است.   شایان ذکر است در این دیدار سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان و ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان نیز حضور داشتند و در خصوص موضوعات طرح شده، مطالبی بیان داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار گیلان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص طرح های بهداشتی درمانی گیلان تکمیل پروژه های زیربنایی عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد