Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» گفت: تلاش می‌کنیم که افتتاحیه جشنواره همزمان با آغاز سال تحصیلی باشد و اختتامیه آن همچون سال گذشته در ایام الله دهه فجر برگزار شود.

روح‌الله عبداللهی در گفت‌وگو با میزان پیرامون دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» گفت: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اولین دوره این جشنواره سروده «رفیق خوشبخت ما» در سطح استان تهران برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و دانش آموزی علاقه‌مند به مکتب سردار دل‌ها مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: بر اساس تجربه خوبی که در سال گذشته به دست آمد تصمیم بر این است که امسال نیز برای دومین سال پیاپی جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

دبیر دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» با اشاره به اولین جلسه دبیرخانه این جشنواره اظهار کرد: در این جلسه که با حضور حامیان و دست‌اندرکاران و مسئولان این جشنواره برگزار گردید ضمن ارتقاء سطح جشنواره از استانی به ملی، در خصوص نحوه برگزاری، رشته‌های جشنواره، شرایط آثار ارسالی، نحوه جمع‌آوری آثار و تشکیل شناسنامه داوری و ترکیب هیئت داوران و نحوه داوری آثار بحث و تبادل نظر شد، همچنین در خصوص نحوه اطلاع رسانی و همچین انعکاس تولیدات ارسالی به دبیرخانه جشنواره در رسانه ملی گفتگو و تبادل نظر شد.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه‌ای که برگزار کردیم تصمیم بر این گرفته شد که جلسات با حضور مدیران و مسئولین برگزاری جشنواره به صورت مستمر و هفتگی ادامه داشته باشد و تلاش می‌کنیم که افتتاحیه جشنواره همزمان با آغاز سال تحصیلی باشد و اختتامیه آن همچون سال گذشته در ایام الله دهه فجر برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود