Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:02:34 GMT

قوچان ۲ بار دیگر لرزید/ پس لرزه۲ها ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۴۸۰۴

قوچان ۲ بار دیگر لرزید/ پس لرزه۲ها ادامه دارد

گروه استان‌ها-پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری صبح امروز در شهرستان قوچان، ۲ پس‌لرزه نیز با شدت ۲.۸ و ۳.۵ ریشتر در این شهرستان رخ داد و احتمال ادامه پس لرزه‌ها وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد مقدس،  به دنبال زلزله  صبح امروز خراسان رضوی، پس لرزه ای در ساعت هشت و 56 دقیقه با بزرگی 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین و پس لرزه دیگری نیز در ساعت 9 و 8 دقیقه با شدت 3.5 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین در این ناحیه رخ داد.

زمین لرزه‌های مزبور در 30 کیلومتری قوچان، 35 کیلومتری چاپشلو و 42 کیلومتری چکنه در استان خراسان رضوی رخ داده است.

شدت زلزله به حدی بود که در بسیاری از نقاط استان خراسان رضوی از جمله مشهد و برخی استان‌های همجوار احساس شد و شمار زیادی از ساکنان قوچان، مشهد و دیگر مناطق اطراف را از منزل به خیابان‌ها کشاند.

10 تیم ارزیاب به مناطق زلزله‌زده قوچان اعزام شد/ اعلام وضعیت زرد در شهرستان‌های زلزله زدهزلزله 5.2ریشتری قوچان را لرزاندبسیج سازندگی قزوین 5 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان سی‌سخت احداث کرد

علی فراهی، فرماندار درگز نیز با بیان این مطلب که  تاکنون خسارت به تاسیسات روستایی منطقه نیز گزارش نشده است افزود: روستاهای دهستان میانکوه این شهرستان که کمترین فاصله با کانون زمین لرزه 5.2 ریشتری صبح امروز در قوچان را داشتند خسارت ندیده‌اند.

وی گفت: روستاهایی مانند "خادمانلو" و "گپی" در چند کیلومتری کانون زلزله که در کوه های "الله اکبر" روی داده، خسارتی نداشته اند اما تیم‌های مدیریت بحران در حالت آماده باش هستند چرا که احتمال پس لرزه وجود دارد.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پس لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.

به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900160

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند