Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:23:35 GMT

پیشنهاد تفحص از علت عدم واردات واکسن در دولت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۴۸۲۹

پیشنهاد تفحص از علت عدم واردات واکسن در دولت گذشته

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندی صورت گرفت، گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۲۰ بزرگ‌تر از ۲۰۰! درباره تفاوت دو مدیریت

وی با بیان اینکه اگر ترک فعلی در واردات واکسن از سوی دولت دوازدهم رخ داده باشد قوه قضاییه و مجلس باید با آن برخورد کنند، افزود: امروز سوال این است چرا با پایان دولت دوازدهم شاهد واردات واکسن کرونا به کشور هستیم و در دولت گذشته این اتفاق رخ نداد.

نماینده بم در مجلس با تاکید براینکه در دولت گذشته برخی وارد نشدن واکسن کرونا را به fatf ربط می دادند، اظهار داشت: همان افراد باید امروز پاسخگوی این باشند که چه موانعی وجود داشت که در دولت گذشته واردات واکسن شتاب نگرفت.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: قطعا الان که واردات واکسن و  تولید آن در داخل شتاب گرفته است مشخص می شود که در دولت گذشته کارشکنی ها و بی رغبتی های در برخی زمینه ها وجود داشته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مجلس قوه قضاییه دولت دوازدهم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ویروس کرونا دولت گذشته واردات واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران

مسئول گروه تفحص منطقه عملیاتی فکه از کشف پیکر پنج شهید دیگر در منطقه عملیاتی فکه در شهرستان دهلران ایلام خبر داد و گفت: از ۲۹ فروردین تاکنون در مجموع پیکر پاک ۱۲ شهید جاویدالاثر در این منطقه عملیاتی کشف شده است.

رضاعلیجانی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیکر این شهدا در محل اجرای عملیات والفجر یک در منطقه جنگی فکه کشف شد.

وی افزود: همه این شهدا دارای پلاک شناسایی هستند.

علیجانی ادامه داد: پیکر پاک این شهدا در فاصله نسبتا نزدیک هفت پیکر قبلی که چند روز قبل تفحص شده اند، کشف شد.

وی اضافه کرد: این پیکرها به معراج شهدای تهران جبرای نجام آزمایش های تشخیص هویت و سپس استان محل اعزام به جبهه ها، فرستاده می شوند.

علیجانی ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده پیکرهای مطهر دیگری از شهدای جاویدالاثر در این منطقه تفحص شود.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته پیکر هفت شهید دیگر در این منطقه تفحص شد که همه این شهدا پلاک شناسایی داشتند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیروهای عراقی بود.

شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران