Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:37:03 GMT

حاضریم مسئولیت اربعین را برعهده بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۵۹۷۳

حاضریم مسئولیت اربعین را برعهده بگیریم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در نشست خبری امروزش گفت: در گام دوم تبلیغات اسلامی ناب، با تلاش به سمت مردمی‌تر و جوانانه‌تر حرکت کردن دستگاه تبلیغی در سازمان تبلیغات حرکت کردیم. تبلیغ اسلامی همان نشر خوبی‌هاست؛ خوبی‌ها و فرهیختگی مردم را باید به آن‌ها نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبیعتاً در این مسیر همه روش‌های تبلیغی باید با یکدیگر پیوند بخورند و همه در نشر خوبی‌ها باید دست به دست هم بدهند. ساختار فرهنگی در کشور نیازمند بازسازی است و متاسفانه یک آشفتگی فرهنگی بین ارگان‌ها داریم باید برای هم افزایی و رشد فرهنگی یک اتحاد ایجاد شود. ما در سازمان تبلیغات سعی کردیم، جلوی موازی کاری‌ها را بگیریم و یکپارچه پیش برویم.

حجت الاسلام قمی اظهار کرد: ما باید مروج خوبی‌ها باشیم و همه مردم خود را مروج خوبی‌ها بدانند. امکان نشر خوبی‌ها باید بین مردم فراهم شود. هر قسمت در سازمان تبلیغات باید اولویت خود را در هر زمینه بیان کند؛ اصلی‌ترین مسأله ما سبک زندگی است و اگر بخواهیم مشکلات را اصلاح کنیم باید سبک زندگی را اصلاح کنیم. سبک زندگی را باید با محوریت خانواده درست کنیم. به عنوان مثال باید سبک زندگی فرزند آوری را ترویج دهیم.

وی درباره سایر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: ما از گردشگری مذهبی هم می توانیم بهترین استفاده را از نشر خوبی‌ها بکنیم. در این مدت دو جلسه با وزیر گردشگری داشتم و امیدوارم با آن‌ها همکاری کنیم. ما به دنبال کار‌های سیاحتی بودیم که به خاطر کرونا کنسل شد.

او درباره جوان‌گرایی در حوزه هنری و سازمان تبلیغات گفت: همه خیر‌هایی که در جوانی است مثل خسته نشدن و شادابی در مدیریت هنری نیز هست. همه فرکانسی که در جوانی است در مدیریت هنری هم دیده شده است. در آینده نه چندان دور برکات جوان‌گرایی را در حوزه هنری می‌بینید. امیر المومنین می‌فرمایند با جوانان مشورت کنید.

رئیس سازمان تبلیغات در خصوص اینکه رویکرد این سازمان برای اربعین چیست، بیان کرد: ما در مناسبات مذهبی مسیولیت محوری داریم؛ مثل ماه محرم. برای اربعین هم صریح می گویم که آمادگی کامل داریم ورود کنیم و مسئولیت اربعین را بپذیریم؛ ولی چون به عهده ما نبود فقط همکاری کردیم با ارگان‌های ذیربط.

 

ادامه دارد/ 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اربعین حسینی سازمان تبلیغات نشر خوبی ها سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران