Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: مرکز شبیه‌ساز آموزش دیسپیچ با حمایت سازمان اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به همت و ابتکار مجموعه مدیریت و تیم کارشناسان اورژانس فارس راه‌اندازی شده است.

محمدجواد مرادیان با یادآوری اینکه، اولین باریست که چنین مرکزی در کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مرکز آموزشی با هدف تسهیل فرایندهای آموزش نیروهای تازه وارد و بازآموزی نیروهای در فارس راه اندازی شده و تاکنون ۱۲ نیروی این مرکز آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز شبیه ساز دیسپچ اورژانس با امکانات کامل مانند نرم افزار و سخت افزار اختصاصی، کابین‌های پاسخگویی به تلفن ۱۱۵، کابین هدایت و راهبری آمبولانس، موبایل مجهز به نرم افزارهای مرتبط و با انواع روش‌های نوین آموزشی، به مرحله اجرا و عملیاتی رسیده است.

او از آموزش تصویری کتاب گام به گام دیسپچ در قالب کلیپ و فلوچارت در این مرکز آموزشی خبر داد و اضافه کرد: هر نیروی مرکز شبیه ساز دیسپچ، آموزش نحوه انجام تریاژ تلفنی در شرایط شبیه سازی شده، نقد و بررسی مکالمات واقعی و شبیه سازی شده با حضور مربیان زبده، انجام فرآیند کامل اعزام آمبولانس در شرایط شبیه سازی شده و در پایان دوره آزمون عملی در شرایط شبیه سازی شده را تجربه می‌کند.

مدیر حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد که این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال، در سازمان اورژانس فارس راه اندازی شده است.

دکتر مرادیان از آمادگی این مرکز برای آموزش به تمام نیروهای تازه وارد در سراسر کشور خبر داد و گفت: آموزش صحیح و اصولی کارکنان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ می‌تواند نقش بسزایی در بهبود کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی داشته باشد و با توجه به تجربیات سودمند در آموزش نیروها به روش شبیه سازی، این مرکز آمادگی پذیرش و آموزش نیرو از سراسر کشور را دارد.

کد خبر 5303660

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله عکس استانها اربعین حسینی ایلام مرکز شبیه ساز شبیه سازی شده راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی کاشان: صبح امروز بر اثر برخورد واژگونی خودروی جیلی در اتوبان کاشان -قم چهار نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.
این مصدومان پس از امدادرسانی نیرو‌های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
کارشناسان پلیس در حال بررسی علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی