Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:49:31 GMT

حیرت ملوانان با صید یک ماهی عجیب!

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۴۱۵۶

حیرت ملوانان با صید یک ماهی عجیب!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صید یک ماهی‌ که بدنی شبیه به کوسه و چهره‌ای شبیه به خوک دارد موجب حیرت ملوانان ایتالیایی شده است. بنا به گزارش میرر این ماهی در آب‌های دارسِنا مدیسیا در شهر پورتوفرایو در نزدیک جزیره ایلبا ایتالیا صید شد. ملوانانی که این ماهی عجیب را صید کردند از ظاهر آن که چهره‌ای شبیه به خوک و بدنی شبیه به کوسه دارد شگفت زده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانور البته یک انگیولار راف شارک به شمار می‌رود که در عمق ۲۳۰۰ فوتی دریا زندگی می‌کند. این جانور همچنین به کوسه خوک فیس نیز معروف است. انتشار تصاویر این کوسه در فیسبوک با استقبال کاربران همراه شد و این تصاویر تبدیل به تصاویری داغ شدند. انتشار این تصاویر بیش از ۱۲۰۰ واکنش و همچنین بیش از ۵۰۰ کامنت به همراه داشت.

بیشتر بخوانید

صید ماهی خاویار بزرگ با عمر ۱۰۰ سال در آمریکا!

بسیاری از کاربران فیسبوک تعجب خود را از چهره این جانور عجیب ابراز داشتند. برخی نیز از ملوانان بخاطر صید این جانور انتقاد کردند. اگرچه صید این ماهی با واکنش‌هایی همراه بود، اما «یوری تیبرتو»، از آکواریوم محلی ایلبا می‌گوید که این امر غیرمعمول نیست که این چنین موجودی را در این منطقه مشاهده کنیم. او می‌گوید اغلب گزارش‌هایی در مورد ماهی خوک نما از طرف ماهیگیران محلی دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید ماهی ماهیگیری کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد