Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:03:11 GMT

انتشار تصویر ناراحت کننده از زانوی آسیب دیده زلاتان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۶۵۷۴

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، پس از گلزنی در دیدار شب گذشته این تیم برابر لاتزیو، تصویری ناراحت کننده از زانوی مصدومش  را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سوئدی پس از هفته‌ها دوری از میادین، شب گذشته در جریان دیدار میلان برابر لاتزیو به زمین آمد و موفق شد تنها شش دقیقه پس از ورودش به میدان، گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


او در پستی که پس از بازی در صفحه رسمی اینستاگرام خود به نمایش گذاشت، هیچ کلمه‌ای ننوشت بلکه فقط به تاریخ‌ها اشاره کرد تا تاکیدی بر ریکاوری از مصدومیت زانوی خود داشته باشد که در تاریخ 19 اردیبهشت و در دیدار برابر یوونتوس گریبانگیرش شده بود. او تصویری از زانوی چپش را منتشر کرد که در تاریخ 28 خرداد سال گذشته زیر تیغ جراحان رفته بود. 


زلاتان در ابتدا سعی کرد این مصدومیت را با درمان‌های عادی طی کند اما در نهایت مجبور شد تن به جراحی بدهد. این بازیکن 39 ساله که کمتر از یک ماه دیگر تولد 40 سالگی خود را جشن خواهد گرفت، این عمل جراحی را در شهر رم ایتالیا و زیر نظر دو پزشک حاذق این کشور انجام داد. او با ریکاوری فوق العاده‌ای که داشت، کمتر از سه ماه بعد از انجام این عمل موفق شد به زمین فوتبال برگشته و در اولین حضورش در فصل جاری با پیراهن میلان دروازه حریف را نیز باز کند. پست منتشر شده از سوی این بازیکن شامل دو عکس بود که در عکس دوم خوشحالی زایدالوصف او از به ثمر رسیدن گل به نمایش درآمده بود.

 

زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مرادی بانوی ایثارگر روستای نورآباد از توابع شهرستان مهر با فداکاری در صحنه واژگونی خودرو جان راننده جوان را نجات داد.

پنج شنبه شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ زهرا مرادی با پراید سواری خود از روستای نورآباد مهر، به همراه خانواده خود راهی منزل پدری خود در شهر خوزی بودند که به محض واژگونی خودرو ۴۰۵ سبقت گرفته از آنها با صحنه دلخراش آسیب و واژگونی خودروی مواجه می‌شوند که زهرا به کمک خانواده خود جان راننده خودرو آسیب دیده را نجات می‌دهند

در این گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر به صورت میدانی در منزل این خانواده فداکار حاضر شده و با آنها گفتگو می‌کند، آنها می‌گویند پس از بیرون آوردن راننده جوان از خودروی سانحه دیده ۴۰۵ و حمل وی به بالای جاده، خودرو دچار آتش سوزی کامل می‌شود.

کد خبر 6096091

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • انتشار اولین ویدئوی کامل و دیده نشده از لحظه پیدا شدن یسنا
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد