Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و قدردانی از رشادت‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس، رادیو گلستان ویژه برنامه "حماسه ماندگار" را در هفته دفاع مقدس برای مخاطبان خود روی آنتن می‌برد.

این برنامه به تهیه کنندگی محسن بنیامین در ۷ قسمت با هدف بیان رشادت‌های ۸ سال دفاع مقدس تهیه و تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه ماندگار با بخش‌های مختلف از جمله معرفی برخی از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان، نویسندگان و شعرای این دوران، خانواده شهدا و... تقدیم شنوندگان همیشه همراه گلستانی می‌شود.

این برنامه ساعت ۱۲:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه با گزارشگری سید حمیدرضا شاهزاده قاسمی پخش می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس حماسه ماندگار رادیو گلستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست

امام جمعه زنجان گفت: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: مکتب شیعه با خون شروع و با خون هم ماندگار شده است و محراب و عبادت شیعه نیز عطر خون می‌دهد.

وی ادامه داد: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است و قطره قطره خون شهدا بر دوش ما سنگینی می‌کند و موجی که خون شهدا ایجاد می‌کند ثمرات و برکات زیادی دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند و امروز آنچه در منطقه شاهد آن هستیم گسترش اندیشه انقلاب اسلامی است به طوری که در غرب آسیا تصمیمی بدون نظر ایران گرفته نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا در عرصه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی تولید قدرت کردند که از جمله آنها می‌توان به مجاهدت شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و ابتکار شهید طهرانی‌مقدم در صنعت موشکی اشاره کرد.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق اظهار داشت: همه جبهه استکبار و کفر و ده‌ها کشور قدرتمند هرچه سلاح داشتند به میدان آورده بودند تا موشک و پهپادی عبور نکند و لایه‌های مختلف را برای این موضوع پیش‌بینی کرده بودند.

وی عملیات وعده صادق را از لحاظ راهبردی فوق‌العاده پیشرفته دانست و گفت: گرچه سپاه پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را در این عملیات استفاده نکرد، اما همین موشک‌ها به طور کامل اهداف پیش‌بینی شده را منهدم کردند که به لطف خدا موجب عزت و افتخار برای کشور و وحدت داخلی شد.

کد خبر 747881

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد