Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دومین نشست هیات فنی مراکز مشاوره و کارآفرینی استان هرمزگان برگزار و طی آن با راه اندازی 2 مرکز جدید و تمدید فعالیت 7 مرکز دیگر موافقت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، دومین نشست هیات فنی مراکز مشاوره و کارآفرینی استان هرمزگان با حضور نمایندگان پارک علم و فناوری، صندوق کارآفرینی امید، مرکز کارآفرینی دانشگاه هرمزگان و کانون کارآفرینی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست که با دستورکار تصویب درخواست راه اندازی 2 مرکز مشاوره کارآفرینی جدید در استان و بررسی عملکرد و تمدید مراکز مشاوره کارآفرینی که مدت حکم فعالیت شان تمام شده بود برگزار شد اعضای هیات با راه اندازی 2 مرکز جدید و تمدید فعالیت 7 مرکز موافقت کردند.
زینب شاهی مدیر اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی از مراکز مشاوره کارآفرینی، شتاب دهنده، فضای کاری مشترک و کافه کارآفرینی تشکیل شده است.
وی تاکید کرد:تاکنون 22 مرکز مشاوره در استان هرمزگان فعال شده اند که 7 مرکز( 4 مرکز در شهرستان بندرعباس، 2 مرکز از جزیره کیش و یک مرکز از شهرستان بستک )زمان فعالیتشان به پایان رسیده بود که با تمدید فعالیت آن ها موافقت شد.
شاهی با بیان این که 2 مرکز جدید مشاوره کارآفرینی در شهرستان بندرعباس راه اندازی می شود،خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره ای که زمان فعالیتشان به اتمام رسیده است باید به منظور تمدید حکم فعالیت درخواست تمدید را به اداره کل ارسال کنند و پس از بررسی عملکرد مراکز و رضایت بخش بودن آن در نشست هیات فنی مراکز مشاوره و کارآفرینی استان هرمزگان رای به تمدید فعالیت داده می شود.
22 شهریور 1400 12:26
کد خبر : 245,202
کلیدواژه ها: مرکز مشاوره کارآفرینی،زینب شاهی،کارآفرین،اشتغال
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مشاوره کارآفرینی کارآفرینی استان استان هرمزگان تمدید فعالیت مراکز مشاوره مرکز مشاوره مرکز جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم بختیار خلج مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین گفت: این مرکز ۵۱مین خانه بهداشت افتتاح شده در یکسال اخیر و درمجموع ۵۲۳ امین مرکز در استان است که با هدف ارتقاء سطح فرهنگ، بهداشت و ایمنی جامعه کارگری راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود