Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از راه‌اندازی نرم‌افزار مرخصی زایمان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد. - اخبار اجتماعی -

مهدی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق مرخصی زایمان بیمه شدگان اظهار کرد: تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت ساماه خدمات تأمین اجتماعی مدارک مورد نیاز از جمله گواهی ولادت فرزند، شناسنامه مادر و گواهی پزشک بیمارستان ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌زودی نرم‌افزار مرخصی زایمان توسط سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی خواهد شد و تمام عملیات در این بخش به صورت غیرحضوری و هوشمند انجام می‌شود.

مدیرکل امور بیمه‌شگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نرم‌افزار مرخصی زایمان جدید بیمه تأمین اجتماعی گفت: این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی می‌شود که بدون دخالت پرسنل تامین اجتماعی حقوق مرخصی زایمان محاسبه و به صورت ماهیانه به حساب فرد بیمه شده واریز شود و این فرآیند در ماه‌های بعدی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. مبالغ مورد نظر به صورت غیرحضوری و الکترونیکی واریز می‌شود.

جزئیات ثبت‌نام برای دریافت حقوق مرخصی زایمان اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود