Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای شرایط پیش ثبت نام برای اعزام به پیاده روی اربعین را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به رغم زمان بسیار کوتاه باقی مانده تا ایام اربعین حسینی (ع)، تا این لحظه هیچ مجوز رسمی از سوی دولت عراق برای شرکت مشتاقان ایرانی در مراسم اربعین حسینی صادر نگردیده و دستورالعملی نیز برای صدور روادید ابلاغ نشده است؛ لذا با لحاظ فرصت اندک باقی مانده، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین در نظر دارد به منظور آمادگی‌های لازم، به صورت غیر حضوری موقتاً مبادرت به پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی (ع) با شرایط زیر کند:

نداشتن بیماری زمینه‌ای و تزریق هر دو دوز واکسن کرونا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(استعلام‌های لازم برای اخذ تأیید تزریق هر دو دوز واکسن کرونا از وزارت بهداشت به صورت سیستمی انجام خواهد شد.)

تأیید اطلاعات هویتی افراد با استعلام از سازمان ثبت احوال (مشخصات افراد در سامانه سماح نمایش داده می‌شود لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مشاهده گردید می‌بایست از طریق اداره ثبت احوال محل سکونت نسبت به اصلاح آن اقدام گردد.)

دقت در ثبت شماره صحیح گذرنامه و تاریخ انقضای آن، عدم توجه به آن موجب عدم صدور روادید می‌گردد لذا در ثبت شماره گذرنامه نهایت دقت به عمل آید. (گذرنامه می‌بایست حداقل دارای ۶ ماه اعتبار باشد.)

چنانچه تعداد افرادی که پیش ثبت نام کرده باشند بیش از ظرفیت تعیین شده توسط کشور عراق باشد، در این صورت متناسب با ظرفیت اختصاص یافته نسبت به انتخاب افراد تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد. (با این وصف تأکید می‌نمایند افرادی که قصد دارند با همدیگر اعزام شوند حتماً نسبت به ثبت نام گروهی و در قالب یک گروه اقدام کند.)

تأکید می‌کند پیش ثبت نام به صورت موقت بوده و قطعی نیست و ثبت نام قطعی زائرین منوط به مجوز و شرایط اعلامی دولت عراق خواهد بود.
پس از اعلام مجوز ثبت نام قطعی به افراد منتخب، متقاضیان می‌بایست مجدداً به سامانه سماح مراجعه کرده و نسبت تکمیل فرایند ثبت نام و پرداخت هزینه‌های مربوطه و ثبت نام قطعی اقدام کند.

تکمیل موارد ستاره دار در سامانه الزامی است.

با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی تشرف به عتبات عالیات جهت شرکت در مراسم اربعین صرفاً از طریق هوایی خواهد بود و داشتن گواهی نتیجه منفی آزمایش PCR برای مسافرت مورد نیاز است.

به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پیش ثبت نام صرفاً به صورت غیر حضوری خواهد بود.

کد خبر 5303687

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین 1400 ستاد مرکزی اربعین شهرداری تهران ویروس کرونا قوه قضاییه اربعین 1400 سازمان تامین اجتماعی اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران خانواده شهر تهران آغاز سال تحصیلی اربعین حسینی پیش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود