Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت سیزدهم تعیین شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در نخستین جلسه اصلی کمیسیون فرهنگی در دولت سیزدهم که بعدازظهر روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به میزبانی دفتر هیئت دولت برگزار شد، با موافقت اعضا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده دار مسئولیت ریاست این کمیسیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که با حضور حسین سیمایی صراف دبیر هیئت دولت، ابوتراب طالبی دبیر کمیسیون فرهنگی دولت و وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت سیزدهم تعیین شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیسیون فرهنگی دولت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیسیون فرهنگی دولت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان