Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس کمیته پارالمپیک آسیا با ارسال نامه‌ای با تمجید از عملکرد کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک توکیو نوشت: این نشان از وجود سیستم و ساختاری مستحکم در کمیته ملی پارالمپیک ایران دارد.

 در پی کسب نتایج درخشان کاروان پارالمپیک ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰، «راجد ماشد» رییس کمیته پارالمپیک آسیا با ارسال نامه‌ای به «محمود خسروی‌وفا» رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران نوشت: به نمایندگی از کمیته پارالمپیک آسیا مشتاقم تا به شما و تیم ایران بدلیل عملکرد فوق‌العاده در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تبریک عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم چالش‌هایی که پاندمی کرونا در مسیر آماده‌سازی تیم‌ها و ورزشکاران ایجاد کرده بود، بسیار تحسین برانگیز است که تعداد مدال‌های ایران همانند بازی‌های ریو بود و حتی شمار مدال‌های طلا نیز در مقایسه با دوره قبلی بیشتر شد که این نشان از وجود یک سیستم و ساختاری مستحکم در مجموعه شما دارد.

در ادامه این نامه آمده است: علی‌رغم آنکه عملکرد بسیاری از ورزشکاران مثال زدنی است؛ آنچه برخی از بانوان شما همچون «زهرا نعمتی» و «ساره جوانمردی» انجام دادند بیانگر آن بود که آنها سرآمد رشته‌های خود محسوب می‌شوند و می‌توانند الگویی برای زنان ورزشکار جوان در هر کجا باشند. دستاورد تیم والیبال نشسته شما نیز که به کسب یک قهرمانی دیگر منجر گردید چشمگیر و ستودنی بود. اکنون توجه ما به بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۲۱ جوانان بحرین معطوف شده، جایی که از ورزشکاران جوان شما در مسیر تبدیل شدن به قهرمانان آینده پارالمپیک استقبال خواهیم کرد. بار دیگر تبریک ما را بپذیرید. ایران نشان داد که یکی از قدرت‌های ورزش پارالمپیک نه تنها در سطح آسیا، بلکه در سطح جهان به شمار می‌آید.

کاروان ورزشی ایران در شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو موفق به کسب ۲۴ مدال (۱۲ طلا، ۱۱ نقره و یک برنز) شد و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته پارالمپیک آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت