Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد گروسی، سرپرست منطقه یک شهرداری کرج گفت: استفاده از لغزنده‌های ترافیکی به‌منظور کاهش سرعت وسایل نقلیه و همچنین کاهش شدت بروز تصادفات و آرام‌سازی ترافیک در سطح معابر اجراشده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری کرج افزود: تجهیزات ایمنی و ترافیکی در خیابان‌ها و معابر، نقش بسزایی در کاهش بروز تصادفات ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی گفت: لغزنده‌های ترافیکی با تولید صدا به رانندگان وسایل نقلیه هشدارمی‌دهد و به دنبال آن کاهش احتمال بروز تصادفات را نیز در پی خواهد داشت.

او با اشاره به این که استفاده از علائم ترافیکی هشداردهنده سبب افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود، افزود: اجرای علائم واضح و مؤثر و هشداردهنده ازجمله ضرورت‌های مهندسی معابر به‌منظور بهره‌وری مناسب و افزایش ایمنی رانندگان است.

انتهای پیام/ ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وسایل نقلیه ایمنی راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد بی نظمی ، ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت