Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلوکال کالج اولین وبینار خود با موضوع تحصیل پزشکی در اروپا و دریافت بورسیه را برگزار می‌کند. این وبینار 2 ساعته 24 شهریور 1400 برگزار می‌شود و در آن شرکت کنندگان در وبینار و همچنین تحصیل پزشکی در کشورهای اروپایی می‌توانند به پاسخ سؤالات خود در زمینه مهاجرت تحصیلی مانند پذیرش تحصیلی، گرفتن ویزا و اقامت دائم برسند و از تجربه استادان این حیطه در گلوکال کالج بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره وبینار

پزشکی و تحصیل در رشته‌های مختلف آن برای بسیاری از محصلان و دانشجویان به یکی از آرزوهای دست نیافتنی تبدیل شده است. وجود کنکور و رقابت سنگین میان شرکت کنندگان آن، کار را برای بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته سخت کرده است و به همین خاطر است که گزینه‌هایی مانند تحصیل در اروپا و در دانشگاه‌های معتبر در این قاره به ذهن بسیاری از محصلان خطور می‌کند.

امکانات و اعتبار دانشگاه‌های اروپایی و همچنین شرایط آسان آنها برای پذیرش دانشجوی خارجی باعث شده که گرفتن مدرک پزشکی از این دانشگاه‌ها برای محصلان و متقاضیان ایرانی آسان باشد. همچنین هزینه مناسب تحصیل در این دانشگاه‌ها، آنها را به مقصدی ایده‌آل برای دانشجویان ایرانی و خانواده‌های آنها تبدیل کرده است.

اما این دانشگاه‌ها نیز مانند هر دانشگاهی در دنیا شرایط و پیش نیازهایی برای پذیرش دانشجو دارند. محصلان ایرانی باید دوره های تحصیل پزشکی در اروپا و همچنین آزمون‌های ورودی این دانشگاه‌ها را بگذرانند تا بتوانند سر کلاس‌ها حاضر شوند.

وبینار تحصیل پزشکی در اروپا که توسط گلوکال کالج برگزار می‌شود درباره دوره‌های پیش نیاز و تمام نیازمندی‌های تحصیل پزشکی در اروپا خواهد گفت و همچنین، اساتید گلوکال کالج درباره دوره‌های خود گلوکال کالج که راه تضمینی ورود علاقه‌مندان پزشکی به دانشگاه‌های اروپا است، خواهند گفت.

سخنگویان وبینار دکتر ثمین حاتمی، دندانپزشک و مدیرعامل گلوکال کالج دکتر محمد کاظمی، مدیر بخش بین‌الملل گلوکال کالج دکتر محمدرضا مقدم، مدیر گروه پری‌مدیکال گلوکال کالج خانم مریم حیدرزاده، مدیر گروه زبان گلوکال کالج دکتر آیدا شمبوری، دانشجوی پزشکی گدانسک کشور لهستان دکتر سهراب نیک آذر، مدیر ارزیابی و نظارت گلوکال کالج چه کسانی می‌توانند در وبینار شرکت کنند؟

این وبینار برای تمام علاقه‌مندان به رشته پزشکی و تحصیل در دانشگاه‌های اروپایی مناسب است. همچنین خانواده دانش‌آموزان دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نیز می‌توانند برای شرکت در وبینار گلوکال کالج اقدام کنند و به پاسخ تمام سؤالات خود درباره مهاجرت تحصیلی دست پیدا کنند.

سرفصل‌های وبینار تحصیل رشته‌های علوم پزشکی در انگلستان تحصیل پزشکی در لهستان، جمهوری چک و مجارستان تحصیل پزشکی در ایتالیا دانشگاه‌های مقصد فارغ‌التحصیلان گلوکال کالج سیستم آموزشی ECCS گلوکال کالج معرفی دوره MFP گلوکال کالج معرفی دوره Pre-sessional گلوکال کالج خدمات بخش بین‌الملل گلوکال کالج در گرفتن پذیرش و ویزا راهنمایی و مشاوره بخش بین‌الملل گلوکال کالج برای اقامت دائم اروپا پاسخ‌گویی به سوالات مخاطبان هزینه و ثبت نام در وبینار

حضور در این وبینار رایگان است و تنها نیاز به طی کردن مراحل ثبت نام دارد. متقاضیان حضور در این وبینار می‌توانند از 13 شهریور تا 24 شهریور ثبت نام خود را انجام دهند. این وبینار چهارشنبه 24 شهریور 1400 از ساعت 19 تا 21 برگزار می‌شود.

درباره گلوکال کالج

گلوکال‌ کالج، اولین و تنها کالج معتبر بین‎‌المللی و دارای مجوز رسمی در ایران است که با هدف توانمندسازی دانش‎‌آموزان بومی برای قبولی و تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه‌های معتبر انگلستان و اروپا، فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرد. این کالج تا به امروز توانسته با کمک اساتید و متخصصان این حوزه، راه را برای قبولی محصلان و دانشجویان ایرانی در رشته پزشکی دانشگاه های اروپایی هموار کند و آرزوی پزشک شدن را برای آنها برآورده کند.

گلوکال کالج برای بورسیه کردن محصلان ایرانی در رشته‌های پزشکی، دوره‌های پیش‌نیاز پزشکی (MFP)، دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا، دوره‌های زبان انگلیسی و آیلتس را برگزار می‌کند و با دوره‌های خود تضمین قبولی و قطعی ورود به دانشگاه‌های پزشکی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تحصیل پزشکی در اروپا دانشگاه های اروپا دانشگاه ها برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره شهید مطهری به صورت متمرکز، ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و پس از آن در قطب‌های کلان منطقه ۹ آموزشی برگزار می‌شود و مشارکت دانشجویان در حوزه اجرایی و پنل‌های آموزشی، یکی از رویداد‌های جدید آموزشی در این دوره از جشنواره شهید مطهری است.   دکتر حمیدرضا کیانی فر افزود: هفت پنل و رویداد آموزشی توسط دانشجویان اجرایی می‌شود که محوریت آنها بر مبنای حضور دانشجو در حوزه آموزش به عنوان دستیار یا کمک کننده آموزش است.   وی با بیان اینکه توانمندی دانشجویان در حوزه هوش مصنوعی، آموزش رباتیک و واقعیت افزوده، مثال زدنی است، اظهار داشت: بر این اساس هفت پنل آموزشی توسط این دانشجویان ارائه می‌شود و در مجموع ۲۹ رویداد آموزشی برای هفدهمین دوره جشنواره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این پنل‌ها به مشکلات آموزشی کلان منطقه ۹ و راهکار‌های آن پرداخته می‌شود، گفت: علاوه بر این سه مسابقه در زمینه یادگیری و آموزش برگزار می‌شود که مسابقه اتاق فرار آموزشی یکی از رخداد‌های جذاب این دوره برای دانشجویان خواهد بود.   دکتر کیانی فر با اشاره به اینکه یک مسابقه علمی نیز در افتتاحیه برای دانشجویان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان برتر قدردانی می‌شود و از فرایند‌هایی که طی سال گذشته ارائه و داوری شده نیز قدردانی به عمل می‌آید.   وی ادامه داد: جایزه تداوم آموزشی نیز به کسانی تعلق می‌گیرد که در طی پنج سال یا بیشتر، اقدام نوآورانه و مورد تایید آموزش را به طور مستمر انجام داده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: برای اولین بار از استاد و دانشجویان پایان نامه‌های برتر در حوزه آموزش علوم پزشکی قدردانی می‌شود.   وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های در اختیار دانشگاه‌های کلان منطقه ۹ قرار می‌گیرد و به غرفه برتر جایزه ویژه اهدا می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیشتر از ۱۰۰ نفر در هفدهمین جشنواره مطهری قدردانی خواهند شد.   دکتر کیانی فر ابراز کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور موثر دانشجویان و اختتامیه با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت