Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان صبح دوشنبه در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: خوشبختانه تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای در طول هفته‌های اخیر در سطح استان در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته و توفیقات خوبی به دست آمده که شایسته تقدیر است.

سردار محمدیان افزود: هدف پلیس خدمتگزاری به مردم است و برخورد خوب پلیس و تعالی رفتار کارکنان مهمترین این موضوع است که باید مورد توجه همه همکاران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وظیفه همه ما در درجه اول آن است که از خود و سپس از دیگران مراقبت کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را در زندگی واقعی تحقق بخشیم تا مانع بروز خطا و لغزش در خود و سایر همکاران و دوستان شویم.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ضرورت توجه کارکنان به تعالی رفتار سازمانی گفت: پلیس اسلامی همواره باید ضمن برخورد قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، رأفت اسلامی و رفتار شایسته با مردم را در نظر داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان و واکسیناسیون تمامی کارکنان اظهار داشت: در شرایط سخت هم می‌توان با مواظبت و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به زندگی عادی پرداخت و مأموریت‌های محوله را با موفقیت پشت سر گذاشت.

سردار محمدیان افزود: نیروی انتظامی در هر شرایطی از امنیت مردم دفاع خواهد کرد و به هنجارشکنان اجازه نخواهد داد تا ذره‌ای اقدام به قدرت‌نمایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خدمت در لباس مقدس ناجا یه فرصت است خاطرنشان کرد: فرماندهان و مدیران در هر رده و جایگاهی باید نظارت لازم و کافی در خصوص اجرای دقیق مأموریت‌ها، آئین نامه و دستورالعمل‌های انضباطی را داشته باشند و در این زمینه همواره کارکنان زیرمجموعه خود را با آموزش ترغیب کنند.

سردار محمدیان ادامه داد: صبحگاه عمومی در نیروی انتظامی مظهر نظم و انضباط می‌باشد و تاکید بر آن است تا همه مدیران و فرماندهان در این مراسم حضور یابند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: برای توفیق در کارها و خدمتگزاری بیشتر به مردم باید به خداوند متعال توکل کرده و با تقویت نقاط قوت برای رفع کاستی‌ها و نقایص و برطرف کردن نقاط ضعف با جدیت بیشتری تلاش کنیم و به نوبه خود از همه کسانی که در کسب توفیقات اخیر نقش داشته‌اند تشکر می‌کنم.

کد خبر 5303772

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز شهرستان کرج ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی ایلام عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است