Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس از توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس استان در قالب طرح «کاروان مهر بانشاط» خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، «علیرضا سعدی پور» در آستانه سال تحصیلی 1401-1400 گفت: خداوند را شاکریم که توفیق آن را داشتیم تا در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس لوازم و تجهیزات ورزشی به ارزش ریالی 6 میلیارد ریال در سطح مدارس شهرستانها و مناطق استان در قالب طرح کاروان مهر بانشاط توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقلام ورزشی در قالب 100 عدد میز پینگ پونگ، توپ فوتبال، فوتسال، والیبال و ... در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق قرار می گیرد تا طبق اولویت بندی بین مدارس نیازمند توزیع کنند.این اقلام بخشی از نیازهای ورزشی مدارس را تأمین می کند و امیدواریم تا در ادامه سال تحصیلی نیز بتوانیم بخش دیگری از این نیاز را تأمین کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: هفته آینده مقداری تجهیزات از جمله کامپیوتر و ... نیز بین شهرستانها توزیع خواهیم کرد و در سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر قصد داریم تا هنرستان ها را نیز به صورت ویژه ببینیم و تجهیزاتی را بین هنرستان های استان نیز توزیع کنیم.

وی  خاطرنشان کرد: اولویت و نحوه توزیع این تجهیزات به مدارس در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع 6 میلیارد ریال اقلام ورزشی مهر بانشاط آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ طرح شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است.

بیرامی اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از حدود ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه‌شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع نیز در دست اجرا است.

به گفته بیرامی، همچنین در سفر رئیس‌جمهور هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد