Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی ظهر امروز با حضور در خانه کشتی مصطفی صدرزاده با اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار کردند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در صحبت هایی خطاب به کشتی گیران گفت: از اینکه بعد از مدت ها در میان کشتی گیران حاضر شدم به وجد آمده ام، برای من همین بس است که شما افتخارآفرین باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شالوده ام کشتی است و همیشه خودم را بدهکار کشتی می دانم و شما هم خود را طلبکار کشتی ندانید، چراکه هرچه داریم از کشتی است.

طالقانی اظهار داشت: همه امکانات و شرایط مهیا است و تمامی دست اندرکاران زحمت خود را می کشند و برایتان هزینه شده تا شما بتوانید به موفقیت برسید.

وی ادامه داد: کار سخت است و زحمت دارد اما این را بدانید که نگاه یک ملت پشت سر شما است. ما کشور بزرگی داریم که مردم آن علاقمند به کشتی هستند و آرزویشان موفقیت شما در مسابقات است. روزی 30 تا 40 نفر از من راجع به کشتی سئوال می کنند، پس بدانید که کار شما و عملکرد شما بسیار مهم است.

طالقانی تصریح کرد: روزی که محمد بنا را دیدم، احساس کردم که این مرد عاشق کشتی و مملکتش است و از وی خواستم که بیاید، خیلی ها مخالف بودند اما من به موفقیت وی ایمان داشتم.

وی ادامه داد: کادر فنی خوبی کنارتان است، به آن ها احترام بگذارید، محمد بنا تمام عشق و زندگی اش کشتی است و پژمان درستکار نیز اول راه است، اما من خیلی سال است که کار او را می بینم و او نیز مانند محمد بنا کارش را بلد است.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی تأکید کرد: همه چیز مسائل مالی نیست، هیچ چیز را با مدال عوض نکنید، کسب مدال بسیار با ارزش است و قدر هزینه ای که برای آن شده را بدانید.

طالقانی گفت: این از بزرگی شما و عظمت کشتی ایران است که سایر حریفان بر روی مبارزه شما کار می کنند و به دنبال راهی برای غلبه بر شما می گردند.

وی ادامه داد: آن هایی که می خواهند موفق شوند از کسانی که به مدال طلا رسیده اند سئوال کنند، چراکه آن ها راه را رفته اند و  کار را می دانند و از آن هایی که هم مدال کسب کرده اند می خواهم که تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

طالقانی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم های ملی کشتی در رقابت های جهانی نروژ گفت: راه برای شما باز است که بتوانید موفق شوید، ما آمل، شیراز و جویبار نداریم بلکه همه ایران هستیم و همه باید به دنبال بالا بردن پرچم کشور عزیزمان باشید. وقتی شما مدال می گیرید خستگی از تن ما در می آید و این را بدانید که یک ملت چشم انتظار موفقیت شما هستند.

در ادامه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من عشق به کشتی را از دو نفر آموختم، یکی محمد پذیرایی که محبت و لطف به کشتی گیران داشت و دیگری از محمدرضا طالقانی، چراکه از زمانی که وی رئیس هیئت کشتی تهران بود شاهد تلاش های او بودم و زمانی که رئیس فدراسیون شد نیز همان تلاش را داشت و من عشق به کشتی را در ایشان دیدم.

وی گفت: باید بگویم که من عشق بی منت را از طالقانی یاد گرفتم چراکه تمام عمر، خودش را بدهکار کشتی دانست و ایشان یکی از بزرگان کشتی است که هیچ وقت حق نداریم وی را فراموش کنیم.

علیرضا دبیر نیز در پایان با تشکر از حضور طالقانی و اعضای هیئت رئیسه در اردوی تیم ملی گفت: کشتی چند سالی است که افت کرده و دیده نمی شود، اما باید بیرون بیاید و بعنوان یک برند دیده شود.

وی گفت: مردم ما نام قهرمانان چند دهه گذشته را به خاطر دارند و آن زمان هرکس در کشتی صاحب موفقیتی می شد، مورد توجه و شناخته شده بود، اما در حال حاضر کشتی زیاد دیده نمی شود و تمام تلاش من این است که کشتی را دوباره به روزهای قبل بازگردانم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی محمدرضا طالقانی فدراسیون کشتی محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد