Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:20:56 GMT

فعالیت ۷۹ سمن در حوزه ورزش و جوانان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۳۷۲

فعالیت ۷۹ سمن در حوزه ورزش و جوانان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه ۷۹ سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در این استان فعال است گفت: از این تعداد ۴۸ سمن در شهر ایلام و مابقی در سایر شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

«مظفر علیشائی» در مراسم تجلیل از مدیران و فرمانداران فعال حوزه ساماندهی امور جوانان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، در خصوص فعالیت سازمان‌های مردم نهاد استان افزود: فعالیت در حوزه اعتقادی، مذهبی، محیط زیست، گردشگری، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، کارآفرینی، اجتماعی، ورزشی، اوقات فراغت و حقوق شهروندی از جمله موضوعات است که سازمان مردم نهاد استان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۲۰۵ برنامه در هفته جوان، ۱۴۱ برنامه در فته ازدواج، ۴۰۳ برنامه مناسبتی، ۱۵۳ برنامه آسیب‌های اجتماعی و ۱۷۰ برنامه اوقات فراغت سال ۹۹ در این استان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه هدف گذاری سازمان‌های مردم نهاد جوانان در سال‌جاری تاسیس سه سازمان مردم نهاد برای هر شهرستان است افزود: آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، کارآفرینی، عدالت آموزشی، محیط زیست و امور بانوان از جمله موضوعات پیشنهادی برای تاسیس سازمان‌های مردم نهاد با توجه به نیاز هر شهرستان است.

علیشایی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد عامل اتصال و ارتباط بین مردم و حاکمیت هستند و عامل اجرایی برنامه‌ها و ماموریت حاکمیت محسوب می‌شوند تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد به دلیل اینکه در بطن جامعه هستند گزارش‌های مستند و مستدل را از کمبودها و کاستی موجود در جامعه به دولت گزارش می‌دهند.

وی در ادامه به ضرورت توجه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای توجه ویژه به حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین دلیل بیکاری و نداشتن شغل جوانان، امروزه فقدان مهارت است که با همفکری همه دستگاه‌ها باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

۵۰۲ سازمان مردم در ایلام فعال است که از این تعداد ۷۹ سازمان مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه ایلام سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان سازمان مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند