Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رعایت شیوه‌نامه‌ها و انجام واکسیناسیون می‌تواند در حفظ سلامت شهروندان و عبور از شرایط خطیر کرونا نقش مهم و بسزایی را ایفا کند.

وی افزود: همه پرسنل ادارات و شهروندان ۱۸ سال به بالا با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک‌ترین پایگاه تجمیع واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: روند واکسیناسیون در اندیمشک رضایت‌بخش بوده و مورد استقبال شهروندان واقع شده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکل و کمبودی در حوزه واکسن در اندیمشک وجود ندارد، عنوان کرد: شهروندان از واحد خودرویی شهری و نیز اتوبوس سیار برای واکسیناسیون استقبال رضایت‌بخش انجام کردند.

کاظمی گفت: در پی استقبال شهروندان از طرح واکسیناسیون در مسیر بسیج امکانات و خدمات اتوبوس سیار در بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی برای تزریق واکسن راه‌اندازی شد.

وی خبر داد: یک دستگاه سرویس اتوبوس سیار به همراه یک دستگاه آمبولانس در روستاهای بخش الوار گرمسیری در اندیمشک برای انجام واکسیناسیون اختصاص داده شد.

کاظمی افزود: یکی از علت‌های ترس برخی از انجام واکسیناسیون اطلاعات غلط دال بر فوت پس از تزریق واکسن کرونا در فضای مجازی بود که با آگاهی‌بخشی به جامعه شاهد استقبال شهروندان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه بیش از ۱۰۷ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان اندیمشک تزریق شده است، عنوان کرد: استقبال شهروندان از واکسیناسیون علیه بیماری کرونا یکی از عوامل مهم در کاهش آمار فوتی، شیوع کرونا و سیر نزولی بستری‌هاست.

کد خبر 5303708

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک واکسن کرونا واکسیناسیون پیمان جهانگیری ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل زلزله اربعین حسینی خراسان رضوی ایلام استقبال شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است