Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه کمیته فنی مهندسی این گروه گفت: رهبر انقلاب بار‌ها در بیانات خود به ضرورت وجود مدیریت انقلابی و ارزشی تأکید داشته اند لذا بهترین نوع مدیریت همان مدیریت جهادی است.

او افزود: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی همواره مورد تأکید رهبر انقلاب و رئیس جمهور بوده است، زیرا مدیریت جهادی یک روند تازه نیست بلکه در خون انقلاب ما جریان دارد و نباید فراموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری بیان داشت:در دوران دفاع مقدس نیز همین مدیریت جهانی توانست کشور را از پرتگاه شکست نجات دهد.

مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان با بیان اینکه مدیریت جهادی و ارزشی آزمون و خطای خود را در ۸ سال دفاع مقدس پس داده است، گفت:استفاده از ظرفیت گروه جهادی در خوزستان مسئله‌ای است که باید مورد توجه ویژه استاندار قرار بگیرد، زیرا امروز نیز نوع دیگری از جنگ بر این کشور و ملت تحمیل شده است که بایستی همچون دفاع مقدس با به کار گیری افراد و نفرات جهادی و فرماندهی واحد جهادی در استان خوزستان به مقابله و برخورد با مشکلاتی که قابل حل هستند برویم.

حمید رضا اکبری اظهار داشت: مدیریت جهادی مدیریتی تحول‌آفرین، پویا و انعطاف‌پذیر در مأموریت‌ها، خودباوری، توجه به نیروی انسانی به‌عنوان منابع مهم کاری، پرکار، سخت‌کوش، خستگی ناپذیری با سرعت عمل بالا است.

فرمانده قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان با بیان اینکه دکتر خلیلیان از نیرو‌های ارزشی و امین و با درایت نظام است ادامه داد: منابع انسانی، یکی از مهم‌ترین و پر‌ ارزش‌ترین منابع هر سازمانی است و موفقیت یا عدم توفیق سازمان در گرو در اختیار داشتن نیرو‌های مسئولیت‌پذیر، جهادگر و متعهد است. علاوه بر این، اگر انتصاب این افراد در مشاغلی مناسب بر اساس شایستگی و تأمین و تلفیق منطقی منافع آنان و سازمان بر مبنای ارزشیابی عملکرد صحیح و اثر‌بخش بر مبنای اقدامات جهادی باشد، موجب دست‌یابی سریع سازمان به اهداف خود خواهد بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خوزستان گروه های جهادی مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم