Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – نبرد تیم‌های ایرانی و عربستانی در سطح باشگاهی و ملی همواره حساس و پرالتهاب بوده است. از بازی‌های تاریخی تیم ملی با تیم ملی عربستان تا نبرد‌های باشگاه هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و… با الهلال، النصر، الاهلی و… در مسابقات باشگاه های آسیا.

یکی از این رقابت‌های بزرگ و جذاب، دیدار استقلالالهلال و به طور کلی استقلال با تیم های عربستانی است که برای هر دو کشور و هواداران فوتبال آنها مهم و حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تا کنون ۳۰ بار با نمایندگان عربستانی رقابت داشته که ۱۱ مرتبه‌ی آن با الهلال بوده است. استقلال در سایر بازی ها با الاتحاد، الشبا‎ب، الاهلی، النصر، التعاون و الاتفاق رقابت کرده است.

در ۳۰ دیدار قبلی آبی‌های ایران ۱۳ بار پیروز شده اند و ۱۳ بار هم شکست خورده اند و ۴ بازی مساوی شده است. استقلال در این رقبات‌ها ۴۲ گل به ثمر رسانده و ۳۷ گل خورده است. فرهاد مجیدی امشب می‌تواند با یک برنامه ریزی درست و بازی منطقی الهلال را شکست داده و پیروزی شماره ۱۴ استقلال مقابل عربستانی‌ها را جشن بگیرد.

استقلال ساعت ۲۱:۳۰ امشب در دبی به مصاف الهلال عربستان می‌رود. بیشتر بخوانید: نبرد نابرابر آبی‌های تهران و ریاض؛ تلاش شاگردان مجیدی برای آبروداری دوباره در آسیا

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی